IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 18/09/11: God Dethroned laatste NL-clubshow. Gratis @ 5 Jaar Romein Leeuwarden. Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2011 18:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-09-2011 19:30 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2011 18:46 schreef Onweerwolf het volgende:

Zondag he

No regrets and no remorse...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2011 19:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

I know, I know.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-09-2011 13:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zometeen maar eens heen.

necrowizard
Django
Usericon van necrowizard
Posted 19-09-2011 0:33 by necrowizard Wijzig reactieProfiel van necrowizardQuote dit bericht

was leuk

Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 19-09-2011 0:48 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Nee.

Wil je muilperen?

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-09-2011 3:00 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Wel.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-09-2011 9:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Kweetniet.....

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-09-2011 9:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2011 3:00 schreef Mortis Rex het volgende:
Wel.

spelfout weggehaald...

Ate
Usericon van Ate
Posted 19-09-2011 11:23 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Was leuk inderdaad. Ik had wel het idee dat God Dethroned begon in te kakken na 1,5 uur spelen hehe.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-09-2011 11:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2011 11:23 schreef Ate het volgende:
Was leuk inderdaad. Ik had wel het idee dat God Dethroned begon in te kakken na 1,5 uur spelen hehe.

God Dethroned niet, het publiek wel... Maar ja, dat was dan ook al goed los gegaan...

spelfout weggehaald...

Ate
Usericon van Ate
Posted 19-09-2011 11:30 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2011 11:24 schreef varanus het volgende:
God Dethroned niet, het publiek wel... Maar ja, dat was dan ook al goed los gegaan...

Ik vond het ook wel best na 9 uur bier lang drinken

[Dit bericht is gewijzigd door Ate op 19-09-2011 11:41]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-09-2011 11:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2011 11:30 schreef Ate het volgende:
Ik vond het ook wel best na 10 uur bier lang drinken

Ik moest rijden, heb later de schade ingehaald hehe...

spelfout weggehaald...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 19-09-2011 22:40 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ik ben bang dat God Dethroned het ook wel een beetje aan zichzelf heeft te wijten dat bijna de helft weg liep, een geluidsman meenemen die blijkbaar zo enorm doof is in het hoog is niet al te slim. Ik kon niet langer dan twee nummers in de zaal staan, geluid was niet te harden. Jammer!

Verder erg geslaagde dag, één groot feest.

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 19-09-2011 23:54 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Ik vond het een leuke show, drumgeluid was wel goed en de meeste bezoekers leken het wel te waarderen zo, deze show.

We hebben allemaal een herkansing bij de laatste hometown show in Groningen op 10 december
Verwacht nooit eerder gespeelde nummers, heel bijzondere visuals en meer...

Geen clubshow waarvan dit dan inderdaad de laatst Nederlandse was, maar een indoor festival vanaf begin van de middag met een gevarieerde underground metal line-up.

Locatie Huize Maas
info volgt snel

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 20-09-2011 9:32 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2011 22:40 schreef Deathwish het volgende:
Ik ben bang dat God Dethroned het ook wel een beetje aan zichzelf heeft te wijten dat bijna de helft weg liep, een geluidsman meenemen die blijkbaar zo enorm doof is in het hoog is niet al te slim. Ik kon niet langer dan twee nummers in de zaal staan, geluid was niet te harden. Jammer!

OchOchOch draamaa, echt geen last van gehad, maar heb ook al n flinke laag eelt op mn trommelvliezen.
Hopelijk hebben je tere kroepoekjes het overleefd

Was heel gezellig! (en warm)

sycohernand
Usericon van sycohernand
Posted 20-09-2011 10:25 by sycohernand Wijzig reactieProfiel van sycohernandQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2011 22:40 schreef Deathwish het volgende:

Dat schelle kan ik me wel in vinden, al dacht ik zelf dat het aan de zaal lag. De 3 bands voor God Dethroned vond ik namelijk ook al verre van ideaal geluid hebben, met name die power metal band ervoor met die gilzang. Dacht dat mijn oren zouden knappen.
Verder had ik gedurende de set niet het idee dat het minder druk werd. Moest zelf met ons groepje van 8 wel eerder weg omdat het gewoon veel te laat werd voor een zondag avond en we nog terug moesten. Het leek gedurende de laatste bands ook steeds meer uit te lopen qua tijd. Daardoor helaas alleen de eerste 6 of 7 nummers gezien.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-09-2011 11:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2011 10:25 schreef sycohernand het volgende:
met name die power metal band ervoor met die gilzang. Dacht dat mijn oren zouden knappen.

Dat ligt niet aan het geluid.. :')

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 20-09-2011 14:27 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Hahaha, nee zeker niet

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 20-09-2011 22:10 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 20 september 2011 9:32 schreef Nergal het volgende:
OchOchOch draamaa, echt geen last van gehad, maar heb ook al n flinke laag eelt op mn trommelvliezen.
Hopelijk hebben je tere kroepoekjes het overleefd

Was heel gezellig! (en warm)

Bravo, wat een enorm volwassen reactie...

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 20-09-2011 22:26 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

1,5 uur is ook veel te lang voor extreme metal

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2011 23:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vijf minuten ook.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-09-2011 0:01 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

5 minuten kun je nog afdoen als een incident

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 21-09-2011 0:23 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2011 22:10 schreef Deathwish het volgende:
Bravo, wat een enorm volwassen reactie...

Graag gedaan Wietje! Als jij dat optreden na 2 nummers al voor wil doen als een complete wanprestatie (terwijl de mengtafel ook nog naar de klote was) pas ik mij graag aan jouw niveau aan

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 21-09-2011 9:34 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 20 september 2011 22:26 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
1,5 uur is ook veel te lang voor extreme metal

Gaaf, zelfs als we nummers spelen als Soulcapture en Typhoid Mary zijn we extreme metal.

Iedereen heeft natuurlijk zijn mening, maar wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com