IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 18/09/11: God Dethroned laatste NL-clubshow. Gratis @ 5 Jaar Romein Leeuwarden. Vorige pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-09-2011 12:33 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik bedoel er ook niets mee, maar een 1,5 uur lang extreme metal is denk ik too much. De spanningsboog is na 50 minuten weg denk ik

kapotte mengtafel?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-09-2011 2:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2011 12:33 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik bedoel er ook niets mee, maar een 1,5 uur lang extreme metal is denk ik too much. De spanningsboog is na 50 minuten weg denk ik

Gelukkig was er een rookruimte voor de nodige afwisseling.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-09-2011 7:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2011 2:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Gelukkig was er een rookruimte voor de nodige afwisseling.

Ja, jij stond inderdaad de hele avond buiten

spelfout weggehaald...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-09-2011 9:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2011 7:22 schreef varanus het volgende:
Ja, jij stond inderdaad de hele avond buiten

Echt niet, ik heb alle bands volledig gezien behalve Toiletation.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-09-2011 15:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

spelfout weggehaald...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-09-2011 23:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ohja en die ene band die speelde terwijl we aan het dineren waren bij de FEBO...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 26-09-2011 0:05 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 21 september 2011 0:23 schreef Nergal het volgende:
Graag gedaan Wietje! Als jij dat optreden na 2 nummers al voor wil doen als een complete wanprestatie (terwijl de mengtafel ook nog naar de klote was) pas ik mij graag aan jouw niveau aan

Ik heb het niet over het optreden van de band, maar over de geluidsman. Ik weet (net als anderen) dat onze huistechnicus erg bekwaam is, en die had een prachtig geluid neer kunnen zetten voor deze show, dat was nu niet het geval.

De monitortafel (naast podium) had defecten, niet de mengtafel gelukkig.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com