IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Misery index! Vorige pagina | Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 18-09-2003 22:26 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 21:20 schreef XnegativeX het volgende:
Weet iemand misschien wat de officiele release datum is van Retaliate? Dat is, samen met Luciferion, de enige die nog binnen moeten komen voordat Displeased mijn bestelling kan op sturen.


15 september. Dus hij is al uit. Wacht nog op volgende week, komen hij samen met de nieuwe Krisiun en nog een stuk of 10.



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-09-2003 11:27 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit



VET!! he's wearing a Charles Bronson shirt! die band was geweldig!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-10-2003 21:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb de nieuwe nu een aantal keren geluisterd en ik vind hem echt extreem goed. In het begin was ik een beetje teleurgesteld omdat hij niet zo snel is als Overthrow. Maar na een aantal luisterbeurten kwam ik er wel achter dat Retaliate het meer moet hebben van zijn geweldige riffwerk en zijn afwisseling. Op Retaliate vind ik Misery index ook eerder een death metal band in het straatje van Malevolent creation, dan een grindcore band. Hoe dan ook, een erg goeie cd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-10-2003 22:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Vind em nog behoorlijk hardcore achtig klinken, maar moet zeggen dat het een prima plaat is


"This one is older than shit, heavier than time!"


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-10-2003 22:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

retaliate is zeker een enorm ruige cd... en dat charles bronson t-shirt... tja.. geniaal gewoon



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 16-10-2003 23:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

M.I. heeft er een nieuwe gitarist bij. Bruce Greig moet hij heten en heeft (hoe verrassend) in het verleden bij Dying Fetus gezeten en Next Step Up.
Zal het geluid live wel ten goede komen met een extra gitarist. Ben benieuwd of XMass



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 17-10-2003 11:28 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 23:01 schreef Buried_Alive het volgende:
M.I. heeft er een nieuwe gitarist bij. Bruce Greig moet hij heten en heeft (hoe verrassend) in het verleden bij Dying Fetus gezeten en Next Step Up.
Zal het geluid live wel ten goede komen met een extra gitarist. Ben benieuwd of XMass


Hmm, ben benieuwd.

Ik krijg trouwens soms wel het idee dat Dying Fetus zo langzamerhand een ten onder geschoven kindje gaat worden, ten onrechte mijns inziens.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 17-10-2003 11:30]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2003 14:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:28 schreef No Nonsense het volgende:
Hmm, ben benieuwd.

Ik krijg trouwens soms wel het idee dat Dying Fetus zo langzamerhand een ten onder geschoven kindje gaat worden, ten onrechte mijns inziens.


Hoezo is dat? Vind er nog steeds wel een redelijk verschil tussen de 2 zitten.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 17-10-2003 20:27 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:28 schreef No Nonsense het volgende:
Hmm, ben benieuwd.

Ik krijg trouwens soms wel het idee dat Dying Fetus zo langzamerhand een ten onder geschoven kindje gaat worden, ten onrechte mijns inziens.


Nou, volgens mij is dit helemaal niet het geval. Het zijn alletwee bands van hoog niveau. Alleen is MI momenteel iets meer in de aandacht ivm met hun debut cd, die net uit is. Kijk straks maar weer in januari/februari (DF tour), laaien alle DF onderwerpen wel weer op.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2003 20:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 20:27 schreef Buried_Alive het volgende:
Nou, volgens mij is dit helemaal niet het geval. Het zijn alletwee bands van hoog niveau. Alleen is MI momenteel iets meer in de aandacht ivm met hun debut cd, die net uit is. Kijk straks maar weer in januari/februari (DF tour), laaien alle DF onderwerpen wel weer op.


Het is niet hun debut cd, de eerste was Overthrow


"This one is older than shit, heavier than time!"


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 17-10-2003 20:31 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

"Misery Index Overthrow CD - The Original 5 song demo EP". Volgens het merchandise stukje. In de bio wordt er echter wel gesproken over een cd. Vind het toch meer een mcd.

[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 17-10-2003 20:35]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2003 22:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 20:31 schreef Buried_Alive het volgende:
"Misery Index Overthrow CD - The Original 5 song demo EP". Volgens het merchandise stukje. In de bio wordt er echter wel gesproken over een cd. Vind het toch meer een mcd.


Er zit ook live materiaal bij, er zit daarom wel meer inhoud in dan bij een mcd. Dus tja, het is in dit geval een volwaardige release imo. Maar Retaliate is wel hun eerste echte full studio opname, dat is waar


"This one is older than shit, heavier than time!"


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 18-10-2003 19:18 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 22:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Er zit ook live materiaal bij, er zit daarom wel meer inhoud in dan bij een mcd. Dus tja, het is in dit geval een volwaardige release imo. Maar Retaliate is wel hun eerste echte full studio opname, dat is waar


Dat er live nummers bij opstaan is alleen voor de Europese markt. Het ding is origineel uitgekomen zonder deze nummers. En tevens met een andere (niet veel) afwijkende voorkant. Maar het maakt ook niets uit. De muziek "blaast" en dat is meer dan genoeg.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-03-2004 19:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik luister nog maar sinds enkele maanden naar de 'extremere metal'. Mijn muzieksmaak varieerd van klassiek, langs akoestische rock, progressive, heavy, power doom, thrash, black en deathmetal (en nog een hele zooi). Maar voor bands als Misery Index, Aborted, Dying fetus etc rende ik (figuurlijk) weg. Ik luisterde zat deathmetal maar dan meer het melodieusere werk zoals Amon Amarth, At The Gates Opeth en Edge Of Sanity. Daarom weet ik dat het vrij raar is om mij iets over Misery Index te zien posten; en nog positief ook.

Want ik ben Retaliate echt GE-WEL-DIG. Die plaat zit dan ook een weekje vastgeroest in mijn discman. Het beukt, technisch superstrak en bovendien, in tegenstelling tot veel 'gore'-bands GAAT de muziek nog ergens over. Ik ben echt helemaal verliefd op deze plaat. heersch

BTW de eerste die "gay" etc roept is trouwens zielig. Alsof een mens zijn/haar muzieksmaak niet mag verbreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-03-2004 19:19]


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 29-03-2004 21:06 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

GAY


None of us are saints - Albert Fish


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 29-03-2004 22:17 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 13 oktober 2003 22:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Vind em nog behoorlijk hardcore achtig klinken, maar moet zeggen dat het een prima plaat is


ja 'retaliate' is echt bakken (plantaardig) vet!!

en die lompe mosh stukjes zijn echt bruut, maar uhm, "hardcore"? no way! zelfs niet als ze Jamie Hatebreed z'n zaad slikken
hij's gewoon death metal zoals Neg zei.


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-03-2004 22:25 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Jamie Hatebreed z'n zaad BWAHAHAHAHAHA !! Humor !!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-04-2004 12:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mevrouw Morningrise bleef laatst met hoog en laag beweren dat Misery Index thrash was . Ik hoor vanalles in de muziek (death, ginnd, hardcore enz), maar thrash? Wtf


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 13-04-2004 12:15 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Misery Index is de shit!!

Hmm thrash metal hoor ik er ook niet in terug. Misery Index is gewoon US death metal.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-04-2004 12:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 12:15 schreef broeinest het volgende:
Misery Index is de shit!!



I second that


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 13-04-2004 12:16 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

kut dubbele post.

[Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 13-04-2004 12:16]


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 13-04-2004 12:34 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Binnenkort Misery Index maar weer eens checken op Party San!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-04-2004 13:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ze heerschten ook den pan uit op X-mas Metal Fest vorig jaar. En Retaliate is inderdaad een verdomd lekkere DM plaat!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-04-2004 15:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 12:34 schreef broeinest het volgende:
Binnenkort Misery Index maar weer eens checken op Party San!


huh? Waar?


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 13-04-2004 15:58 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Op een Festival in duitsland

http://www.party-san.de/


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen