![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Discordia rost zeer hard.....had hem nog niet gehoord. Achteraf schaam ik me diep.. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Gaat lekkers hier zo...en daar?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Hij is al gelekt, ben 'm nu aan het luisteren. ![]() ![]() |
|
Over het algemeen luister ik niet naar dit genre, maar Misery Index draagt sinds het totaal geschifte concert in Praag wel mijn voorkeur weg! Even kijken of ik de LP versie te pakken kan krijgen... ![]() |
|
geniale plaat, samen met de mini de beste tot nu toe! productie is ook beter dan discordia (met name het drumgeluid). ![]() |
|
Ghehe ja, inderdaad. Het drumgeluid op Discordia was nou niet bepaald om over naar huis te schrijven. Anyways, om even mee te doen; ik ben ook benieuwd! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Staat hier ook op gaat erin als koek! ![]() |
|
Ik kreeg de promo 2 weken geleden binnen. Vette plaat mensen met een heerlijke flow en een eerlijke sound. Vooral de instrumentale opener is super! ![]() ![]() |
|
Heirs of thievery is fucking geniaal. Ik wist na het 2e nummer al dat ik deze maximaal vaak ga luisteren ![]() ![]() |
|
Heerlijk plaatje! ![]() |
|
quote: Hmm ik ben wel benieuwd dan. Deze week eens binnenslingeren. ![]() |
|
quote: Heb nu de eerste acht nummers gehoord en hij is fucking geniaal! ![]() |
|
Fucking benieuwd! Die gaat morgen eens flink beluisterd worden! But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Veel plezier! ![]() ![]() |
|
quote:Hier ook! ![]() |
|
Vette band ![]() We share the best metal on Metal World ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Godverdomme wat een vette plaat weer! Wat een geweld en energie, heerlijk ![]() Een plaat als deze maakt het verschil tussen de middenmoot en de top maar weer eens duidelijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Klinkt wel goed, de nieuwe. ![]() |
|
Beste sinds Retaliate imo! ![]() |
|
quote: Wat mij betreft is dit het album waarop ze Dying fetus eindelijk hebben ingehaald. Overtrow en Retaliate waren lekker, Discordia was mij te chaotisch, Traitors was een weer een stap in de goede richting, maar dit nieuwe album...fuck! De composities waren altijd al goed en zijn dit keer nog beter. Maar eindelijk is daar dan die energie waar ik al zo lang op heb zitten wachten. Verdomme was een spijkerharde plaat is dit geworden! Ik ben zeer benieuwd of het volgende album van Dying fetus hier weer overheen gaat. Maar ik gok van niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |