IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Thrash Fest Classic Zat. 26.November @ Schaaf - Leeuwarden Volgende pagina
MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 18-07-2011 20:29 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

De Thrash Fest Classic tour zal naast de Eindhoven Metal Meeting ook Leeuwarden aandoen en wel op zaterdag 26 November in de Schaaf.

26.11.2011
Schaaf - Leeuwarden (NL)

met o.a.:

EXODUS (USA)
DESTRUCTION (GER)
HEATHEN (USA)

En daar komen nog 2 bands bij.

Exodus zal enkel nummers spelen van Bonded By Blood, Pleasures Of The Flesh en Fabulous Disaster.

Destruction enkel nummers van Sentence of Death en Infernal Overkill

Heathen van hun eerste twee albums Breaking The Silence & Victims of Deception.

Meer info binnenkort op www.poppodiumromein.nl

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-07-2011 20:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Wat is dat toch met die bands die alleen maar nummers van hun eerste platen spelen? Ze zouden hun energie beter steken in het maken van een nieuw album wat kan overtuigen.

Bareuh...

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-07-2011 20:57 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Gaaf!!! In Schaaf!!!

De headliner moet ook nog bekend gemaakt worden toch? Ik hoop op Testament of Anthrax.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 18-07-2011 21:07 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 20:43 schreef De Ulk het volgende:
Wat is dat toch met die bands die alleen maar nummers van hun eerste platen spelen? Ze zouden hun energie beter steken in het maken van een nieuw album wat kan overtuigen.

Zelfs al zouden ze die uitbrengen, denk je dat de conservatieve thrash-scene erop zit te wachten en het desbetreffende album massaal zal kopen of downloaden?

Hoop van wel maar ben bang van niet. Daarom maar weer over de nostalgie-boeg, en het volk geven wat men wil horen: een setlist vol klassiekers.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-07-2011 21:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Anthrax.

Fistful Of Metal.

Integraal.

In de originele bezetting.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 19-07-2011 8:30 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Zal hem helaas niet worden... dan zou het ticket dubbel zo duur moeten worden namelijk.

hakowi
Usericon van hakowi
Posted 19-07-2011 9:36 by hakowi Wijzig reactieProfiel van hakowiQuote dit bericht

Kom op zeg, zeker Exodus heeft het helemaal niet nodig om alleen maar oudere nummers te spelen. En Heathen heeft eindelijk vorig jaar hun carriere weer opgepakt met een vet nieuw album en dan gaan ze nu alweer dit doen. Onbegrijpelijk!

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 19-07-2011 11:15 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 9:36 schreef hakowi het volgende:
Kom op zeg, zeker Exodus heeft het helemaal niet nodig om alleen maar oudere nummers te spelen. En Heathen heeft eindelijk vorig jaar hun carriere weer opgepakt met een vet nieuw album en dan gaan ze nu alweer dit doen. Onbegrijpelijk!

Toch luister ik ook erg graag naar nummers als 'Bonded In Blood', 'A Lesson In Violence', 'Parasite', 'Toxic Waltz' en 'Fabulous Disaster'.

Maar ik snap je punt van kritiek. Innovatief is het allerminst, maar helaas zitten 9 van de 10 metalheads daar ook helemaal niet op te wachten.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 19-07-2011 11:15 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 11:15 schreef MR Klister het volgende:
Toch luister ik ook erg graag naar nummers als 'Bonded By Blood', 'A Lesson In Violence', 'Parasite', 'Toxic Waltz' en 'Fabulous Disaster'.

Maar ik snap je punt van kritiek. Innovatief is het allerminst, maar helaas zitten 9 van de 10 metalheads daar ook helemaal niet op te wachten.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-07-2011 11:22 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Veruit de sterkste platen van Exodus zijn toch echt de eerste drie en Tempo Of The Damned komt er nog bij in de buurt, maar de rest staat daar toch echt heel ver vandaan.
Heathe's eerste twee zijn toch ook nog wel een klasse beter dan de laatste, al is die dan wel weer veel sterker dan wat de laatste drie van Exodus.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-07-2011 11:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 11:22 schreef Marcel H. het volgende:
Veruit de sterkste platen van Exodus zijn toch echt de eerste drie en Tempo Of The Damned komt er nog bij in de buurt, maar de rest staat daar toch echt heel ver vandaan.
Heathe's eerste twee zijn toch ook nog wel een klasse beter dan de laatste, al is die dan wel weer veel sterker dan wat de laatste drie van Exodus.

Hm, ik vind Tempo Of The Damned toch écht wel veel sterker dan Pleasures Of The Flesh, en eigenlijk ook wel beter dan Fabulous Disaster. En de laatste vond ik ook erg sterk, trouwens.

En die eerste twee van Destruction vind ik ook veel minder dan bijvoorbeeld een All Hell Breaks Loose of The Antichrist.

Maar goed, gelukkig zijn er ook nog bands als Overkill en Kreator die dit niet nodig hebben en gewoon nummers uit het gehele repertoire brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 19-07-2011 11:57]

Bareuh...

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-07-2011 12:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 juli 2011 11:55 schreef De Ulk het volgende:
Hm, ik vind Tempo Of The Damned toch écht wel veel sterker dan Pleasures Of The Flesh, en eigenlijk ook wel beter dan Fabulous Disaster. En de laatste vond ik ook erg sterk, trouwens.

En die eerste twee van Destruction vind ik ook veel minder dan bijvoorbeeld een All Hell Breaks Loose of The Antichrist.

Maar goed, gelukkig zijn er ook nog bands als Overkill en Kreator die dit niet nodig hebben en gewoon nummers uit het gehele repertoire brengen.

Beperkte Overkill zich maar tot de eerste twee platen

Destruction heb ik altijd al ellende gevonden en Kreator in indere mate, maar nooit fan van die Duitse thrash geweest.

Tempo is eigenlijk wel beter dan Fabulous Disaster als ik er zo over nadenk maar niet dan Pleasures Of The Felsh. Die vind ik nog altijd superior aan het wisselvallige Fabulous Disaster, dat men daar zo weg van is heb ik nooit echt begrepen.

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 19-07-2011 12:14 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Doe mij ook maar Pleasures Of The Felsh, maar goed een classic show met de huidige zanger, daar sta ik niet zo om te springen.

Heathen en Destuction dan weer wel benieuwd naar.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-07-2011 12:19 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 juli 2011 12:14 schreef Orklord het volgende:
Doe mij ook maar Pleasures Of The Felsh, maar goed een classic show met de huidige zanger, daar sta ik niet zo om te springen.

Heathen en Destuction dan weer wel benieuwd naar.

Dukes kan dat oude materiaal prima aan heeft ie al bewezen. Ik snap dat gezeur over die man niet zo.

hakowi
Usericon van hakowi
Posted 19-07-2011 12:27 by hakowi Wijzig reactieProfiel van hakowiQuote dit bericht

Ikzelf vind de oudere Exodus albums ook beter, het gaat mij er echter om dat deze band sinds hun reunie voor een groot deel een nieuwe fanbase heeft opgebouwd (nav hun latere albums) en daardoor dus met twee benen in het heden staat. Er is dus geen enkele reden voor hen om zo opzichtig terug te grijpen op het verleden.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-07-2011 14:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 12:09 schreef Marcel H. het volgende:
Beperkte Overkill zich maar tot de eerste twee platen

Destruction heb ik altijd al ellende gevonden en Kreator in indere mate, maar nooit fan van die Duitse thrash geweest.

Tempo is eigenlijk wel beter dan Fabulous Disaster als ik er zo over nadenk maar niet dan Pleasures Of The Felsh. Die vind ik nog altijd superior aan het wisselvallige Fabulous Disaster, dat men daar zo weg van is heb ik nooit echt begrepen.

Ik vind Pleasures Of The Flesh maar matig eigenlijk. De vonk bij die plaat is op mij nooit echt overgeslagen, al vind ik Parasite en Brain Dead wel hele goede nummers. Fabulous Disaster vind ik stukken beter. Maar goed, dat is een mening.

Net zoals het een mening is dat ik van Overkill naast de eerste twee platen, ook The Years Of Decay, Killbox 13 en Ironbound superplaten vind. Daarnaast hebben ze ook veel losse nummers die ik erg goed vind (Hello From The Gutter, Coma, Bastard Nation, Black Line en Old School bijvoorbeeld).

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-07-2011 14:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 12:27 schreef hakowi het volgende:
Ikzelf vind de oudere Exodus albums ook beter, het gaat mij er echter om dat deze band sinds hun reunie voor een groot deel een nieuwe fanbase heeft opgebouwd (nav hun latere albums) en daardoor dus met twee benen in het heden staat. Er is dus geen enkele reden voor hen om zo opzichtig terug te grijpen op het verleden.

Juist.

Bareuh...

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 20-07-2011 19:55 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

Op een ander forum las ik dat Sepultura ook wordt toegevoegd.

100% anti-Kvelgeest

Ate
Usericon van Ate
Posted 20-07-2011 21:11 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Hm, zolang de prijs ook wat redelijk is ga ik zeker heen. Destruction live bevalt mij wel, en Schaaf is een mooie zaal.
Een redelijke prijs zou ik 12/15 euro vinden.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-07-2011 21:29 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2011 21:11 schreef Ate het volgende:
Hm, zolang de prijs ook wat redelijk is ga ik zeker heen. Destruction live bevalt mij wel, en Schaaf is een mooie zaal.
Een redelijke prijs zou ik 12/15 euro vinden.

Alleen voor deze line-up al ligt een prijs van ca. € 25,- meer voor de hand.

Argh
Usericon van Argh
Posted 20-07-2011 22:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 20-07-2011 22:49 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 20 juli 2011 19:55 schreef Latebloomer het volgende:

De veredelde Sepultura coverband... dat zou jammer zijn.

metalsytze
Usericon van metalsytze
Posted 21-07-2011 20:11 by metalsytze Wijzig reactieProfiel van metalsytzeQuote dit bericht

[quote]Op 20 juli 2011 22:21 schreef Argh het volgende:
De entree is €30,-

33 zelfs met alle servicekosten, betalingskosten etc. erbij.

Da's een boel geld, maar ook wel reëel voor deze bands toch?

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-07-2011 21:08 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 20 juli 2011 19:55 schreef Latebloomer het volgende:

Helaas is dit waar...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-07-2011 21:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2011 22:49 schreef Mortis Rex het volgende:
De veredelde Sepultura coverband... dat zou jammer zijn.

Wel een strakke coverband dan

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 24-08-2011 0:04 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 21 juli 2011 20:11 schreef metalsytze het volgende:
Op 20 juli 2011 22:21 schreef Argh het volgende:
De entree is €30,-

33 zelfs met alle servicekosten, betalingskosten etc. erbij.

Da's een boel geld, maar ook wel reëel voor deze bands toch?

Kaartje kan gewoon voor 30 euro bij de kassa van Romein worden gekocht, of voor 1,10 via paylogic.
3 euro is alleen de extra prijs die je betaald bij Primera.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com