|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lynyrd Skynyrd - Gimme Back My Bullets You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Net de laatste Altar of Plagues geluisterd, heel erg goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Iron Maiden - Virtual XI Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Jij hebt problemen. Laat dat laatste zinsdeel maar vallen, brah. Your Demise is hard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hypocrisy - Taste The Extreme Divinity Faustian Spirit of the Earth |
|
Genesis - Foxtrot Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
MaRiLyN MaNsOn - AnTiChRiSt SuPeRsTaR Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
My Dying Bride - Like Gods of the Sun Faustian Spirit of the Earth |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Na even wat doom geluisterd te hebben ivm het inluiden van de herfst toch maar weer terug naar wat zomerse klanken... |
|
Dio - Holy diver Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
|
|
|
|
quote: |
|
Hier hetzelfde als vargen |
|
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Prachtige muziek! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Vanaf nu is dat ook mijn leuze. Damn, en dat terwijl ik ten tijde van de Ox-release echt helemaal niets met de muziek kon. Eigenzinnig, bruut, agressief maar toch speels. Dissonant, maar niet té. Ik kom superlatieven te kort, bedenk ik me nu. quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Misschien dat je dit ook trekt NP: |
|
Dat klinkt ook vet ja! De invloeden zijn wel erg duidelijk te horen NP: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bloodbath - The Wacken Carnage |
|
You have time. You are doing fine. |
|
geef mij een scheermes faggot ik doe het. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |