|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Norther - Unlimited signature |
|
|
|
ik las ejaculation hehe signature |
|
Het klinkt wel lekker, maar zooo lekker ook weer niet, hehe. |
|
lekker lezen aka oogvocht overkill? signature |
|
Nee gewoon lekkere vrolijke uptempo popmuziek met lieve meisjes. EDIT: Dit is trouwens best wel een erg lekker plaatje. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 13-08-2011 22:20] |
|
Burzum - Belus' Død ( video ) En niet te eten daarbij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oja. Godver... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zeer nice! |
|
Darkspace - Dark 3.13 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wim, ben jij bekend met de progressieve thrashmetalband Forced Entry? |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Hmmm, ben niet zo van de progressief. Muziek klinkt echter wel lekker, maar die zang, mja. Als het dan toch ietwat progressiever moet,dit vinden we dan weer wel gaaf. Zang ook. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-08-2011 0:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Taia - Seeds of Rain Verrassing... dacht dat het jpop is, blijkt het Japanse heavy/gothic metal. |
|
Mayhem - To Daimonion (Pt I) Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Sadist, dat draai ik nu eigenlijk nooit. Heb Above the Light hier wel op mp3 (origineel is destijds op mijn aanraden door mijn ex gekocht, hehe). Ik vind Forced Entry ook een beetje een vreemde eend. Sommige nummers klinken geweldig, maar andere weer minder. Maar goed dat heb ik met een band als Exodus ook. Alhoewel ik moet bekennen dat ik daar maar 2 CD's van heb: Bonded by Blood (omdat iedereen dat album hoort te hebben) en Force of Habbit, waar echt maar een paar leuke nummers om staan en voor de rest fillers. Voor zover ik me herinner. Laatste keer dat ik hem draaide is ook al jar geleden, hehe. |
|
Belphegor - A Funeral Without A Cry Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
nocte obducta - der durst in meinen augen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Boudewijn de Groot - Testament Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
Echt helemaal te gek!!! YEAH! |
|
Liturgy - Aesthethica |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |