|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee man, ik kan gewoon heel mooi etaleren |
|
In dat opzicht heb je gelijk Ik hoop echt dat ik jullie hier in de buurt een keer ken laten spelen. Van cafe Asgard in Beverwijk heb ik helaas nog niks terug gehoord. Ik ben de mogelijkheden aan het nagaan, waar ik nog meer bandjes zou kunnen laten spelen hier in de Zaanstreek 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
Amen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, dit klinkt zeker lekker! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Suffering Quota @ Bloodshed De uploader denkt dat The Grin zijn |
|
Nog een filmpje! Nu ook in betere resolutie en geluid |
|
Een van de nummers van onze demo staan op de nieuwe CVLT Nation Sonic Cathedrals Vol.XVII mixtape die ditmaal is samengesteld door onze vrienden van Drainland Goede download met een hoop te gekke bands. Aanrader! http://www.cvltnation.com/sonic-cathedrals-vol-xvii-curated-by-drainland/#more-21709 |
|
Een nieuw nummer voor de split met Grinding Halt online geknald. iPim en BenKnuckles gangshout approved! http://sufferingquota.bandcamp.com/album/suffering-quota-grinding-halt-split [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 14-12-2011 20:28] |
|
Dat wordt mic-grabbing off the meter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Laten we het hopen! gastvocaaltjes zijn van: Mark Shikari/Grinding Halt Michel SQ/Entrapment/Makiladoras René SQ/Last Mile/Grinding Halt [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 14-12-2011 19:35] |
|
BEUKERSSSSSS! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Aardschok review door Robbie Woning: Grind uut Grunn en omstreken. Suffering Quota speelt razendsnelle extreme muziek met een industriële ondertoon. de wisselwerking van woeste blasts en tegendraadse riffs pakt op de krap zes minuten durende, maar gratis downloadbare demo prima uit. Wie Nasum en de latere Napalm Death goed vindt, zal ook zeker de charme van Suffering Quota inzien. De band heeft een vergelijkbare vette sound. Er wordt retestrak gespeeld en de hysterisch krijsende zang past perfect bij de muziek. Door de korte speelduur en een aantal verslavende riffs, is dit typisch van die muziek die je eindeloos achter elkaar kunt blijven draaien. De band heeft intussen alweer een splitsingle met Grinding Halt opgenomen die binnekort uitkomt. |
|
quote: Deze gaat aangeschaft worden |
|
Maandje later [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 12-01-2012 12:17] |
|
&aaaaah, jullie zijn die band met die geit signature |
|
Alle komende shows nog ff op een rij: 27/1 ACU Utrecht w Grinding Halt / Cathode / Tyrannicide 4/2 Willemeen Arnhem w Terzij de Horde / Feast / Starve 2/3 Neurotic Deathfest Tilburg w Way too many cool bands 14/3 Worm Rotterdam w Fuck the Facts 15/3 De Onderbroek Nijmegen w Fuck the Facts 5/4 Iduna Drachten w Kru$h / Blood I Bleed 6/4 Elchkeller Hannover (DE) w Kru$h / Blood I Bleed 7/4 Draschenfeschd Festival Hamburg (DE) w Kru$h / Blood I Bleed / Deathrite. and more 8/4 Haus Maniusch Mainz (DE) w Kru$h / Blood I Bleed 10/6 Wolfsbanefest Hoogeveen |
|
quote: Waarom nou weer op een woensdag |
|
Breek de week show natuurlijk. |
|
Vodka wednesday bitch! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Omdat hun tour een sukkel is. Gewoon komen. |
|
Hij staat in ieder geval in de agenda! |
|
quote: |
|
SIKED |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |