|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede shows mannen! |
|
|
|
Afgelopen weekend drums en gitaren opgenomen voor de full length. |
|
Hoe ging het? |
|
quote: Geen idee! |
|
Mwoah toch? |
|
quote: Dat en "kon minder". |
|
quote: Waar ligt Hoogeveen eigenlijk? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Drenthe. Oh en Grinding Halt wordt vervangen door Alpinist. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 12-06-2012 17:07] |
|
quote:Beter! Nou nog een fatsoenlijke vervanger voor Suffering Quota. Coldblooded ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-06-2012 17:19] |
|
quote: Alpinist is goeie shit, Masakari ook. Jammer dat het aan de andere kant van de aardbol is. Succes met de show in ieder geval! Ik kijk uit naar de nieuwe, wanneer komt 'ie uit? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Noem dan in ieder geval ff een goede band. |
|
quote: :') Boeiender |
|
quote: Sprinter (richting Den Haag Centraal) NS Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 17:45 Station Delft Spoor 1 18:03 Station Den Haag Centraal Spoor 1 Intercity (richting Enschede) NS Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 18:08 Station Den Haag Centraal Spoor 4 19:05 Station Amersfoort Spoor 1 Intercity (richting Groningen) NS Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 19:08 Station Amersfoort Spoor 2b 20:15 Station Hoogeveen Spoor 1 Bekijk looproute op kaart Lopen (3 minuten) Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 20:15 Station Hoogeveen 20:18 Bushalte Station, Hoogeveen Bus 30 (richting Hardenberg) Syntus Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 20:27 Bushalte Station, Hoogeveen 20:30 Bushalte Grote Kerkstraat, Hoogeveen Bekijk looproute op kaart Lopen (18 minuten) Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 20:30 Bushalte Grote Kerkstraat, Hoogeveen 20:48 Morsestraat, Hoogeveen Ik ben nog sneller in Parijs. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote::') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Je hoeft in Hoogeveen de bus niet te pakken iPim, je loopt er ook in een halfuurtje naartoe. |
|
quote: Pauper. Boeiender |
|
Vraag anders even aan je vader of hij je brengt, iPim. |
|
NIET MET VREEMDE MENSEN MEE GAAN PIM! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Net bevestigd: 16/7 Mukkes, Leeuwarden: Suffering Quota + Weekend Nachos + Wojchech http://www.poppodiumromein.nl/index.php/agenda/metal/details/284-romein-xs-weekend-nachos--wojzech--suffering-quota--1 |
|
Met Weekend Nachos, mooi! Jammer dat Nederland. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Tering ver weg weer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:http://9292.nl/ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Waarom verhuis je niet naar meer metalvriendelijke contreien? Boeiender |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |