|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah ja bedankt, nu je het zegt heb ik inderdaad gehoord dat ze die vaker live spelen. |
|
Ow dat heb ik totaal gemist, binnenkort snel halen dan |
|
Er waren er gisteren nog 4 over, verder is 'ie overal uitverkocht (zijn er maar 500 van gedrukt als ik me niet vergis). Maar misschien bied E-bay nog uitkomst waar ze voor slechts een paar euro werden aangeboden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kenker... die moet ik ook nog... Nouja... maar hopen dan... |
|
Vanavond als je snel bent Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Biebob show is geannuleerd blijkbaar Iemand een idee waarom? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ben blij dat ik het niet goed gezien heb dan. Heb daar echt een broertje dood aan. Verder leuke dag gehad en een paar cd's kunnen kopen die ik nog niet had. Ook heel wat cd's laten liggen waarvan ik niet zeker wist of ik ze nou had of niet. Waarom maak ik dan ook nooit een lijstje?! Taake speelde trouwens wel goed. Ik kon gewoon horen welk nummer ze speelden. Dat was de laatste keer dat ik ze zag wel anders. And the wind cries .. |
|
"Due to circumstances beyond our control, tomorrow's show at Biebob in Vosselaar (BE) has been cancelled. We apologise to all the fans who were hoping to come and assure you that this decision was not taken by the bands themselves." Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zie het al, hóóg tijd om deze classic weer eens tevoorschijn te halen! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
En er is al tig keer uitgelegd waarom hij dit in Essen heeft gedaan! Begrijp niet waarom dit steeds weer opgerakeld word ondanks dat duidelijk is dat hij geen nazi was, is en ooit zal zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waarom dan, als ik vragen mag? Want ik heb dat ff gemist. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heb jij meer informatie hierover misschien? Ik keek er erg naar uit Faustian Spirit of the Earth |
|
Hij is daar behoorlijk lastig gevallen door twee uitsmijters die die avond bij de desbetreffende zaal werkten en die wel nazi overtuigingen hadden en dit erg nadrukkelijk aan hem hebben laten weten. Om te laten blijken dat hij daar door dat rechts tuig is lastig gevallen heeft hij het op deze manier willen laten zien aan het publiek dat daar nazi sympathisanten werken bij de zaal. Wel een best domme manier om het zo te laten blijken aangezien het alleen maar averechts heeft gewerkt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik was ook van plan weer te komen dus ik baal ook behoorlijk. Ik heb wel een vermoeden waarom het niet doorgaat maar dat houd ik liever voor me en wacht gewoon op een officieel statement van de bands. Lijkt mij beter Edit: Maar het ligt iig zeker niet aan de bands. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-10-2011 19:52] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dom is dan een tikkeltje zwak uitgedrukt inderdaad... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Yep, ben ik het helemaal mee eens. Maar goed, feit is dat hij geen nazi is, en dat wil men maar niet geloven....het blijft tenslotte interessanter hem er gewoon van te blijven beschuldigen dat hij het wel is [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-10-2011 19:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmm ok, hopelijk komt er meer uitleg in ieder geval want dit is nogal klote op deze manier. Toch bedankt voor de reactie Faustian Spirit of the Earth |
|
Een hakenkruis? Nu je het zegt! Ik dacht eerst dat het een windmolen was en dat de kerels van Taake gewoon gezonde groene jongens waren! |
|
quote:Nazi, rechts? Wat mis ik? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Jij mist best veel vermoed ik zo. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hehe, dat bedoel ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En nu weer snel je niet-nazistische Temnozor plaatjes draaien, jij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hehehe, ga je nu ook nog doen alsof je humor hebt? Zou ik maar achterwege laten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |