|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die GG Alin cover gok ik zo, in Gloppe was er geen encore helaas (kwam dat ze niet weer door het publiek terug wilden nogmaals). |
|
quote: Haha, die nieuwste smoes kende ik nog niet. Sorry hoor, maar dit is complete bullshit. Het was gewoon een domme dronken actie, en de impact van zoiets is nou eenmaal een stuk groter in Duitsland (en Nederland) dan in Noorwegen. |
|
quote: Ørjan had het er gister over dat er te weinig kaartverkoop zou zijn of zo, maar er zou naar een alternatief worden gezocht. Komt vast wel goed, dus... |
|
quote: Kon je niet met je handen van hem afblijven dan? In de Baroeg liepen de bandleden rustig heen en weer. Maarja.. wij hebben in de Randstad dan ook mensenvrees. Liefst een meter van elkaar afstand houden enzo.. je kent het wel. And the wind cries .. |
|
quote: Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien Taake me toch populair genoeg lijkt. En heb ook al optredens meegemaakt in de Biebob voor amper 30-40 man, die toch gewoon plaatsvonden. En ja, er is geprobeerd om ze in De Rots te laten spelen blijkbaar, maar het podium is daar te klein om het praktisch mogelijk te maken Faustian Spirit of the Earth |
|
Is er niet een of ander extreemrechtsfeestje in een boerenschuur waar ze zouden kunnen spelen? |
|
quote::') + Dat of iets averechts werkt omdat het niet begrepen wordt niets maakt of de actie dom is of niet. De actie an sich of de actor is dom. Of wanneer de actie wel ergens opslaat, het publiek is mongoloïde. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |