|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh ja. Aiii, dat wordt dan wachten tot we weer terug zijn! |
|
quote:Fix gewoon zo'n downloadcode en fik er zelf een? Besef me tijdens het typen plotseling op wie ik reageer, dus laat maar zitten. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nou, zo'n gnid skespeop besteld. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Downloadcode? :"DDDDDDDDDDDDDDDD Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
potver3, ziet er tof uit! |
|
Wauwie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
UK tour is rond! 3/4 Gent, België / Kinky Star (pre-tour show) 4/4 London / The Unicorn 5/4 Nottingham / Stuck On A Name Studios 6/4 Edinburgh / Opium 7/4 Bournemouth / The Anvil Siked! (artwork door Marald) |
|
Drie april kom ik misschien wel even kijken dan |
|
quote: SICK Hier ist fb event: https://www.facebook.com/events/424579097633090/?ref=ts&fref=ts Als je wil kan ik evt wat graanspul meenemen. |
|
Zal ik je tegen dan op tijd laten weten, man |
|
SICK |
|
|
|
Maar weet je wat ik denk? Dat het verhaal van kapitein Ortega best wel eens waar kan zijn.. |
|
quote: Dat denk ik ook hoor. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Alweer geen originaliteitsprijs dus. Boeien. |
|
Ja, precies. UK tour begint over een week! Shirts zijn sinds vandaag binnen: Moi! |
|
|
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Show was heel erg goed, gisteren! Jammer dat er zo weinig volk was, maar ik heb genoten. Daarna plaat en wat tapes gescoord. Succes op dat eiland, gasten |
|
yeps, goede set en goed geluid! Atomic Vulture was ook best goed Horns up! |
|
quote: Niet even een vinyl voor mij meegenomen?? wouter023 |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |