|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Groetjes vanuit het graf van Dame Edna! |
|
siked voor de show in Vera... met Dame Edna brillen toch? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Sowieso! En weer een show bevestigd. Aankomende shows: 13/7 Vera, Groningen w Ufomammut 1/9 Willemeen, Arnhem w Lesbian 15/9 Incubate, 013 Tilburg w Conan + Slomatics en meer 29/9 Mukkes, Leeuwarden w Three Steps to the Ocean In de komende weken hopelijk nog meer bevestigingen. |
|
Verkrijgbaar tijdens onze show met Ufomammut in Vera vrijdag 13 juli. Oplage van 50. Wat we overhouden verkopen we online. |
|
Ziet er héél vet uit Jammer dat ik niet bij die show ga zijn, dus hopen dat er een paar overblijven! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
@Retard0 vette shit pappy BOX IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deze is voor mn levende homies |
|
milo zat er al weer op te aazen zeker? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nog niet eens! Maar had goed gekund. |
|
Overgebleven shirts staan nu in de webshop. We hebben nog 15 preorder lp's over. Check: http://ortegaband.bigcartel.com/ |
|
Al ausverkauft? Ik ben erg benieuwd hoe dat ding er in levende lijve uitziet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb er nog 3 liggen. Hij is mooi hoor |
|
Wil er wel 1 kopen, maar kwam net wat te duur uit met verzendingskosten Horns up! |
|
quote: Schande! Geloof ik Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
bigcartel is ruk. Ik heb de verzend optie voor België aangepast. |
|
En nog 1 te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 24-07-2012 13:19] |
|
Uitverkocht |
|
Vind ik leuk/Respecteer. September pas? |
|
quote: Ik vrees van wel. Badger Records gaat nu eerst de Terzij de Horde / Starve split uitbrengen, die ook al flink verlaat is. Zodra die uit de perserij komen zijn wij aan de beurt. |
|
Oktober? |
|
Zoals het nu lijkt zou hij nog in September uit moeten komen. Maar 100% zeker weet ik het niet. |
|
Op de badgerbandcamp staat 10 oktober vandaar... Nog steeds siked hoor! |
|
quote: Oh ja, dat heb ik er neergezet volgens mij. Betekent verder niks. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |