|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou ik moet wel heel dronken zijn wil ik dat leuk vinden, maar goed ieder z'n ding NP: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Frank Zappa 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Arctic Monkeys |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Hij was hier ook al een tijdje niet meer langsgekomen. |
|
Yay, Zappa Ik zit iets anders te luisteren: Ten Ways - Smile Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: He ben jij ook fan van Zappa? Ik vind die man echt geweldig, wat een muzikaal genie 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Fan is een groot woord hoor maar vind het wel erg gaaf [niet alles, maar heb dan ook lang niet alles van de beste man gehoord hehe wat heeft die veel muziek gemaakt pff] bijvoorbeeld het "Sheik Yerbouti" album [heb ik zelfs nog op vinyl] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Die heb ik ook op vinyl, gaaf hoor! Ik vind ook niet alles goed hoor, ik ken ook niet alles. Wat ook een toffe plaat is.... 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Shantel - Disco boy Maar ik heb vandaag tijdens hardlopen Altar met Red Harvest geluisterd, ban mij alsjeblieft niet. I am the 1%. |
|
quote: Dat is wel de slechtste plaat uit hun discografie, maar goed Altar blijft wel een brute band! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Sorry, Altar kan echt niet. Pak hem, Ascendant Grotesque! NP: dEUS - Hotellounge En intothevoid's Amorphous Androgynous tip. cd 1 van de eerste. |
|
Ik vind het juist een supervette plaat - vooral tijdens het hardlopen. Ik wissel deze soms af met het repertoire van Neuk! monotoom en met de juiste snelheid voor hardlopen. I am the 1%. |
|
Neuk is beter om uit je dak te gaan, ik zou er niet op kunnen hardlopen. Hardlopen doe ik altijd zonder muziek. En Neuk is niet monotoon. NP: Jeugd van tegenwoordig op lowlands. Ik kan niet tegen de beats, jeukt te veel. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-08-2011 1:49] |
|
Gogol Bordello - Wonderlust king Neuk kun je prima op hardlopen - en het klinkt mij lekker monotoom in de oren. Misschien is het niet het goede woord, maar een heel nummer door dezelfde drum en dan is het voor mij al monotoom Bolt Thrower al hoogtepunt. I am the 1%. |
|
Ik zou toch af en toe moeten springen of iets meeschreeuwen of iets anders in die trant. Geldt ook voor Boltthrower. |
|
Bolt Thrower voor mij blijft altijd Honour Valour Pride, van mijn zuur gespaarde centjes gekocht toen ik op de middelbare school zat - wat een CD zeg. Misschien wel 2 maanden in mijn discman gehad fietsend naar school I am the 1%. |
|
Ik vind dit zo'n gaaf nummer. En ze hadden IVth Crusade bij de bieb liggen en die heb ik toen op bandje overgenomen. Ik was verkocht. Ivth Crusade is nog steeds mijn anti-kater muziek in combinatie met koffie. Zal wel door het monotone komen. edit: Honour Valour Pride heb ik als enige op vinyl. Geweldige plaat ook. Fietsen met Bolt Thrower op de discman vind ik dan wel weer relaxed. edit: quote:cd 2 er achter aan. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-08-2011 2:45] |
|
quote:Nu weer. Don't sit down ... Teddy Picker Crying Lightning Hell cat spangles shalalalalalalalla When the sun goes down 505 Godver wat mooi. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-08-2011 3:34] |
|
|
|
The Wombats |
|
|
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Iannis Xenakis : Pithoprakta IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |