![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
James Brown - Soul Power ![]() I am the 1%. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Evoken - Quietus Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Omdat ik hem gister niet uitgeluisterd heb. ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Aan die hype valt blijkbaar toch niet echt te ontsnappen, dus uiteindelijk maar eens even checken, ben benieuwd! ![]() |
|
Ghost net weer in de auto gedraaid, hehe. Kwartje viel bij mij niet meteen, maar inmiddels is het tig euro geworden. Nu: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Lüger - Concrete Light ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Cradle of Filth - Coffin Fodder Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() Kayak - Greatest hits and more Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Decaying - Devastate ![]() |
|
Fäulnis - Trümmer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Werkelijk alles op shuffle staan, dik 2000 nummers. Af en toe komt Joyless voorbij. Wáárom staat dat erin? Wát een p00p. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |