|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
graveland [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 29-09-2002 20:59] |
|
[mainstream modus]JOPPIE TOPPIE![/mainstream modus] Ik heb die cd nog niet gehoord. Maar ik vindt ze erg goed! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nog ff over het artwork van Graveland, Da's echt fantastisch, Klopt het dat Darken het zelf maakt? |
|
Ik heb The Celtic Winter (NP: The night of full moon) en wat losse mp3'tjes van ze. Alleraardigste band. |
|
ik woon in een wijk genaamd Graveland |
|
[quote]Op 29 september 2002 20:57 schreef Warrior_of_Odin het volgende: alhoewel het geen (NS) Black metal meer is maar meer een soort van pagan metal. quote] Graveland geen NSBM???sinds wanneer? |
|
Goeie band. vooral t/m Following the voice of Blood. daarna wordt het wat saaier (wat ik er tot nu toe van gehoord heb dan) 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Goede band!!!!!!!!!!!! zijn toch Polen niet? zoja, is het de beste poolse band die ikken. |
|
Persoonlijk vind ik "In the glare of burning churches" het beste, maar da's puur en alleen omdat ik de sfeer die de cd ademt erg waardeer! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Het is wel aardige blackmetal naar mijn idee, maar niet echt veel meer dan dat eigenlijk. Ik heb ook niet alles, maar de wat meer viking getinte albums zijn goed te doen! |
|
het heeft veel Neo- Folk invloeden vind ik, en dat kan ik alleen maar toejuichen! graveland |
|
Ik ga voor 'The Celtic Winter' al moet ik zeggen dat ik er bijna nooit meer naar luister wat is dat nou toch... om de een of andere reden noem ik ze altijd op in m'n 'favo black metal bands' lijstje. De latere Graveland vind ik overigens niet zo boeiend. |
|
quote: grmbl.... VADORRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
Graveland Vooral The Celtic Winter en Carpathian Wolves |
|
Graveland vind ik kut |
|
Ik heb zojuist een of ander vaag promotje van "The fire of awakening" binnen getrokken en het klinkt goed 5 nummers van gemiddeld toch wel 10 minuten, het is allemaar wat rauwer geworden in vergelijking met Memory en destiny maar verwacht geen celtic winter taferelen. Darken bewijst met dit album maar weer dat de "sound" van graveland zich nog steeds ontwikkeld. |
|
In The glare of Burning Churches Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Celtic Winter en Carpathian Wolves zijn wel goed beluisterbare platen, maar voor de rest vind ik Rob Darken voornamelijk oersaaie, middelmatige metal maken die beslist in de vergetelheid was geraakt zonder zijn nogal hilarische imago. Want hilarisch is het dat die domme Polakken zich voordoen als Übermenschen. Ik bedoel, daar trapt alleen een eikelige rasjood als onze Warrior_jodin in. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: wat Rob van zichzelf vindt,vind ik persoonlijk niets uitmaken voor de muziek.... Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: als ik van een band weet dat het racisten of nazi's oid zijn, dan komt er bij toch een behoorlijke smaakje in de mond als ik die muziek dan hoor |
|
quote: Kan,maar daarom hoef je je nog niet te laten beïnvloeden door hun ideeën. Zie je mij al naakt rondhuppelen omdat ik fan ben van Society1? Don't think so Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: d'as waar, misschien had ik meer dan alleen de laatste reply moeten lezen? |
|
quote: Toch...Rob blijft een f*cking Nazi,daar heb je gelijk in Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Ik vind het totaal niet erg dat Rob Darken zichzelf als een nazi/kelt ziet (lachen natuurlijk); zo zet hij zich permanent voor schut. Net zo achterlijk als al die puberale true-blekkies die menen in hem een leider te zien. Ik bedoel, dan moet je toch fucking zwak zijn om achter een domme Polak aan te lopen? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ik luister vrij veel naar Black metal,maar een leider in een of andere BM kerel zien???Nee,da's zoiets Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |