IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Graveland Vorige pagina
bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-07-2003 20:55 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ach, een vage puberale 'true-blekkie' die ik kende was zo bezeten van Knjaz van Nokturnal Mortum dat ie hem wekelijks een idool-mail stuurde waarin hij Knjaz de hemel in prees als ware een slaaf tegen zijn meester. Volgens mij noemde die eikel zichzelf warrior ofzo.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-07-2003 20:57 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

quote:
Op 15 juli 2003 20:55 schreef bonobo het volgende:
Ach, een vage puberale 'true-blekkie' die ik kende was zo bezeten van Knjaz van Nokturnal Mortum dat ie hem wekelijks een idool-mail stuurde waarin hij Knjaz de hemel in prees als ware een slaaf tegen zijn meester. Volgens mij noemde die eikel zichzelf warrior ofzo.

Dzjeez,waar zijn we dan mee bezig???
Hier lopen heel veel pubers te zeveren dat ze naar BM luisteren,maar laat ze dan Darkthrone ed horen en ze lopen al gillend naar hun mammie

Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-07-2003 21:52 by Gangrad Profiel van Gangrad

Voor de liefhebber heb ik nog steeds "In the glare of burning churches" NC008 te ruil. Ik vind Graveland niet geweldig vandaar. In te ruilen tegen elke acceptabele BM-plaat

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-07-2003 21:54 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

quote:
Op 15 juli 2003 21:52 schreef Gangrad het volgende:
Voor de liefhebber heb ik nog steeds "In the glare of burning churches" NC008 te ruil. Ik vind Graveland niet geweldig vandaar. In te ruilen tegen elke acceptabele BM-plaat

Dude,ik heb 'm al...

Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-07-2003 21:56 by Gangrad Profiel van Gangrad

Moet je daarvan huilen?

WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-07-2003 21:57 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

quote:
Op 15 juli 2003 21:56 schreef Gangrad het volgende:
Moet je daarvan huilen?

Nee,anders kon ik mijn cd van serenade ruilen tegen die van graveland...

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-07-2003 22:01 by Gangrad Profiel van Gangrad

hehe, dat is niet het soort "bm" waar ik op doelde!

WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-07-2003 22:11 by WhiteRose Profiel van WhiteRosehttp://www.society1.net

quote:
Op 15 juli 2003 22:01 schreef Gangrad het volgende:
hehe, dat is niet het soort "bm" waar ik op doelde!

Zo ROTSLECHT,eh!!!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-07-2003 22:31 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

goed!!!!!!!!!!!!
de heer bonobo bewijst weerés dat ie een chronosoompje teveel heeft gekregen van onze lieve heer.
Dit topic roep bij mij voor de grap weer's de vraag op: Wat is er mis met nazi in satans naam?

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-07-2003 22:47 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ah, dat zegt onze buitenlander succubus die nog steeds geen post zonder spelfouten kan kotsen op het net. Luister, homofiel, ik heb niets tegen het nazisme als zodanig (al hanteert tegenwoordig eenieder zijn eigen betekenis). Waar ik me wel tegen verzet is inschikkelijkheid, meeloperij (waar 95% van black metal aan lijdt), hersenloosheid en algemene idioterie.

Nogmaals, succubus, ga je hond neuken en stop met je onbenullige posts op een METAL-forum, imbeciel.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

impaled succubus
Posted 15-07-2003 22:49 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 15 juli 2003 22:47 schreef bonobo het volgende:
Ah, dat zegt onze buitenlander succubus die nog steeds geen post zonder spelfouten kan kotsen op het net. Luister, homofiel, ik heb niets tegen het nazisme als zodanig (al hanteert tegenwoordig eenieder zijn eigen betekenis). Waar ik me wel tegen verzet is inschikkelijkheid, meeloperij (waar 95% van black metal aan lijdt), hersenloosheid en algemene idioterie.

Nogmaals, succubus, ga je hond neuken en stop met je onbenullige posts op een METAL-forum, imbeciel.

man jij bent zo lachwekkend.
je bent een nog triesteren slipknot kneus dan krieg.
gaat mij wat vertellen over met met z'n bonobo moord topic

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-07-2003 22:55 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Wel verdomd, onze speciale homo succubus is inderdaad een fucking allochtoon. Deze sukkel is werkelijk niet in staat om fatsoenlijk Nederlands te schrijven, net als Warrior_jodin overigens.

Ik hoop dat je nieuwe AIDS-remmer je afweermechanisme verder corrodeert (succubus:"huh, wat betekent dat?"), flikker.

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 15-07-2003 22:56]

impaled succubus
Posted 15-07-2003 22:57 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 15 juli 2003 22:55 schreef bonobo het volgende:
Wel verdomd, onze speciale homo succubus is inderdaad een fucking allochtoon. Deze sukkel is werkelijk niet in staat om fatsoenlijk Nederlands te schrijven, net als Warrior_jodin overigens.

Ik hoop dat je nieuwe AIDS-remmer je afweermechanisme verder corrodeert (succubus:"huh, wat betekent dat?"), flikker.
de heer bonobo heeft echt een chronosoom teveel gaat een beetje denken dat ik voor 'm op m'n m'n spelling ga letten.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-07-2003 23:02 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Zo, onze succubus moet zelfs LETTEN op zijn Nederlandse spelling. Dit stuk allochtoon afval geeft dus toe dat het de Nederlandse taal niet beheerst.

Wel, ik zeg het je nog één keer, kutvlo:
'S P R E E K N E D E R L A N D S O F S T E R F, H O M O !'

Discussie gesloten.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 15-07-2003 23:02 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Negeren is de oplossing.

impaled succubus
Posted 15-07-2003 23:05 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 15 juli 2003 23:02 schreef bonobo het volgende:
Zo, onze succubus moet zelfs LETTEN op zijn Nederlandse spelling. Dit stuk allochtoon afval geeft dus toe dat het de Nederlandse taal niet beheerst.

Wel, ik zeg het je nog één keer, kutvlo:
'S P R E E K N E D E R L A N D S O F S T E R F, H O M O !'

Discussie gesloten.
ach ik heb tenminste de hersencapaciteit iets te snappen als 't niet correct gespeld is.
onze bonk 500 jaar inteeld bonobo daarintegen heeft er blijkbaar moeite mee anders irriteerde hij zich er niet zo aan.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 16-07-2003 1:12 by Agamidion Profiel van Agamidion

mijn celtic winter is kapot de cd elf gelukkig niet boekje aleen wel melk over heen gepleurd en was meteen verrot*voorkant aan cd vast geplakt enzo )

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 19:43 by oak Profiel van oak

Oei dat heb ik ook weleens gahd idd zwaar vervelend.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 25-07-2003 22:34 by telluriet Profiel van telluriet

quote:
Op 15 juli 2003 21:52 schreef Gangrad het volgende:

Ik wil m wel

ruilen voor Rapture van Impaled Nazarene?

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 26-08-2003 18:34 by metal blade Profiel van metal blade

Heeft een van jullie barbaren een idee, waar ik een Graveland shirt kan bestellen?
d.u.w.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-08-2003 18:42 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 26 augustus 2003 18:34 schreef metal blade het volgende:
Heeft een van jullie barbaren een idee, waar ik een Graveland shirt kan bestellen?
d.u.w.
Wat dacht je van het label waar ook alle cd's uitkomen....No Colours.

Beetje domme vraag maar goed...

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-08-2003 18:42]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2003 1:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 augustus 2003 18:34 schreef metal blade het volgende:
d.u.w.

probeer http://www.vinlandwinds.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-08-2003 1:13]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-08-2003 10:10 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com