![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iced Earth - Dracula Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vinyl... ![]() bub ![]() |
|
#1817 Craft - Vile ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() Best lekker Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
nieuwe asva ![]() |
|
Hope For The Dying - Dissimulation Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Topalbum! ![]() |
|
quote: Ik ben niet echt in de mood voor interessantdoenende metalcore, dus dit maar opgezet: ![]() Hands - Give Me Rest, gaafgaafgaaf! ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Macabre - Countess Bathory =) ![]() |
|
quote: Hand is ook fijn, ja. ![]() NP: ![]() ![]() |
|
Morbid Angel - Visions From The Dark Side Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Elpee... ![]() bub ![]() |
|
![]() Got Milf? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
this is a win signature ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-09-2011 22:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
10 jaar te laat, lees ik net op wikipedia. ![]() Ik ben wat langzaam. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Je bedoelt dat je Black Metal Ist Krieg nu voor het eerst hoort, jij ouwe blackmetalwarrior? ![]() ![]() |
|
Yep. ![]() Ik kende de band en de plaat wel. Van uiterlijk. Maar tis er nooit van gekomen, hehe. Vandaar de black metal ist kriek in het lultopic. En dat blackmetalwarrior, dat valt reuze mee. ![]() np. Nargaroth: Seven Tears Are Flowing To The River Gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |