![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
#516 Lifelover - Myspys Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Astaarth - Golden Age of a Dead Empire - La Foy de Bourgogne Omdat het een goeie plaat zou zijn. Hoor het er vooralsnog niet in. ![]() |
|
quote: You have time. You are doing fine. ![]() |
|
De nieuwe Dream Theater. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: hoe bevalt die je? Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways ![]() |
|
ik koop de cd normaal volgende week zelfs een middelmatige DT is nog steeds een sterk progressief album ![]() |
|
![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
random glitch uit mijn laptop. Ding staat al een half uur weg te genereren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() VOLUME...OF...NEGLECT!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-09-2011 18:41] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Walls Of Jericho - With Devils Amongst Us All ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: met Walk Of Life?!! Woehoeoeoeoe!! ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik las ergens dat Money for Nothing mag voor het eerst in 30 jaar weer in Canada op de radio gedraaid worden ![]() Money for Nothing mag weer in Canada OTTAWA - Money for Nothing mag weer worden gedraaid op de Canadese radio. Het schijnbaar onschuldige nummer was sinds januari verboden na een klacht over het woord 'faggot' (mietje), weet de BBC. De songtekst was in strijd met de mensenrechtenclausule van de radiocode in het land. De Canadian Broadcast Standards Council heeft de ban nu echter opgeheven, omdat ze erachter zijn gekomen dat het woord op 'satirische wijze' gebruikt wordt. De organisatie heeft rekening gehouden met de oorsprong van het liedje uit 1985. Mark Knopfler zou het geschreven hebben toen hij een winkelbediende hoorde klagen over de verschillen tussen zijn eigen levenswijze en die van de artiesten op MTV. 'Het verhaal dat verteld wordt in dit nummer voorziet voldoende plotontwikkeling, verhaallijn en context om de songtekst te rechtvaardigen', zo luidt het oordeel. 'Het taalgebruik heeft geen beledigende of kwade intentie.' Sinds het het liedje in 1985 werd uitgebracht zijn er alternatieve versies in omloop, zonder het betwiste woord. Radiostations mogen nu zelf uitmaken welke versie ze draaien. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Das best wel triest, Dire Straits om die reden bannen, toch wel de middle of the road band bij uitstek dacht ik zo.. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Forced Entry - Uncertain Future ![]() |
|
quote: Dacht ik ook, ze zijn toch geen beruchte black metalband ofzo? ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Slachter - Seizoenen in de Afgrond ![]() |
|
quote: Lekker positief Varg, gaat het wel goed? ![]() Ik zet nog ff deze op, ff door de woonkamer stuiteren ![]() ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Bone Awl - Without Hate We Have Nothing IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Jeugdcement. Eigenlijk is Slayer maar zo-zo. ![]() |
|
quote: Aha en uit welke krochten komen zij dan? Slayer is altijd gaaf! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Zij? Slayer? ![]() |
|
quote: Slayer is gaaf en uit welke krocht komt die shit die je net aan had staan? ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |