|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Halverwege een festival last van de rug krijgen en dan het onvermijdelijke "kunnen we niet ergens gaan zitten"? You have time. You are doing fine. |
|
:') |
|
maar uh onweerwolf hoe zie je dat precies voor je, kindje bij jou verwekken? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik kan niet garanderen dat het lukt trouwens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gewoon vaak proberen! |
|
quote: durf ik niet ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ja, maar dan bij mannen. |
|
quote: Mietje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat hier door slijtage aan de tussenwervelschijfjes bij de lumbale wervels nogal eens voorkomt, inderdaad. Voeg daarbij last van mijn been als gevolg van 2x trombose en het feest is compleet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tja, met zon omvang is dat natuurlijk vanzelfsprekend dat je een keer last van je lichaam krijgt. Against God and Government |
|
Eerder vanwege 15 jaar zwaar lichamelijk werk, skinny ass. En die trombose zit in de familie. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-09-2011 17:15] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon ruilen voor een trompet dat ding. Hoef je ook niet te schuiven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
|
|
Wat slecht zeg. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Maar zo zijn kerels ook hoor |
|
signature |
|
quote: Wacht maar totdat jij de 30 gepasseerd bent... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vrouwen als Silence worden nooit dertig. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Arme Silence |
|
Ik wist het! Nee ik bedoel die blijven altijd jong en fruitig enzo. Jij ook BW. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
En dat wist ik! Edit..dat eerste dan..jao [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 15-09-2011 13:43] |
|
quote: Ik dacht al, lid geworden van de 27 club? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |