IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : cof Volgende pagina
~{VøøDøø}~
HATE FUCK FIGHT KILL
Usericon van ~{VøøDøø}~
Posted 10-05-2002 14:17 by ~{VøøDøø}~ Wijzig reactieProfiel van ~{VøøDøø}~Quote dit berichthttp://www.cu2.nl/nirvanametalz

WANNEER KOMT CRADLE OF FILTH TOCH EEN KEER IN NL!!?

Only dead fish swim with the stream

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 10-05-2002 14:18 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

heeft dani z'n stem al terug dan?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-05-2002 14:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dan moet je op hun site gaan kijken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-05-2002 14:19 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

de laatste keer in tilburg, nog niet zo super lang geleden, zoog als de hel. en dan heb ik het nog niet eens over de voor programma's

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 10-05-2002 14:20 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:19 schreef Markam het volgende:
de laatste keer in tilburg, nog niet zo super lang geleden, zoog als de hel. en dan heb ik het nog niet eens over de voor programma's

die voorprogramma's waren iid om te huilen maar ik vond c.o.f. zelf wel cool

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-05-2002 14:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik baalde enorm dat ik mijn geld in dat pruts optreden had gestopt.. ik kan nog wel janken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 10-05-2002 14:22 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:21 schreef Cadaveria het volgende:
Ik baalde enorm dat ik mijn geld in dat pruts optreden had gestopt.. ik kan nog wel janken.

dat had ik bij dimmu

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-05-2002 14:24 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:21 schreef Cadaveria het volgende:

*aai over bolletje*
CoF zuit gewoon zwaar!!!

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 10-05-2002 14:24 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Ik heb ze twee keer live gezien, en ik vond ze heel erg slecht. Vooral de drummer.

Trieste gast

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-05-2002 14:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het ergste vind ik dat er zo'n miezerig kereltje op het inmense podium staat die denkt dat ie alles is (gelukkig weten veel mensen wel beter) en die apparaatjes nodig heeft om zijn stem zo te krijgen. . Ik vind het een aanfluiting als je op het podium staat en een totaal ander (kut) geluid produceerd dan op cd.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 10-05-2002 14:29 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ik vond 'm niet zo arrogant als sagrath

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 10-05-2002 14:35 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:27 schreef Cadaveria het volgende:
het ergste vind ik dat er zo'n miezerig kereltje op het inmense podium staat die denkt dat ie alles is (gelukkig weten veel mensen wel beter) en die apparaatjes nodig heeft om zijn stem zo te krijgen. . Ik vind het een aanfluiting als je op het podium staat en een totaal ander (kut) geluid produceerd dan op cd.

Ik vond de show van cof op ttp heeeleemaaal lachwekkend, het leek wel een circus..

Trieste gast

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 10-05-2002 14:37 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Cradle live is afschuwelijk slecht

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 10-05-2002 14:38 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:37 schreef Mortanius het volgende:
Cradle live is afschuwelijk slecht

het kan iid beter maar zo slecht vind ik 't nie, ze overtreffen zichzelf gewoon te erg op hun cdees

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 10-05-2002 14:40 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ze moeten maar zien dat hetgeen ze op CD zetten ook live kunnen brengen anders moet je gewoon niet optreden.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-05-2002 14:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wanneer je de laatste foto's ziet van Dani denk je toch van "Stop ermee!!!!!", zo'n faker vind ik.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-05-2002 14:52 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 14:51 schreef beli mawr het volgende:
Wanneer je de laatste foto's ziet van Dani denk je toch van "Stop ermee!!!!!", zo'n faker vind ik.

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-05-2002 14:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik heb ze op graspop vorig jaar gezien(tenminste niet lang) en het ze waren idd niet best.

Bazzio Attacks!!!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 10-05-2002 14:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

het was eerst wel een leuke band, maar na Cruelty and the Beast is het helemaal een pruts band geworden. De optredens zijn helemaal drie keer niks geworden. Vreemd dat er nog zoveel mensen zijn die daar zoveel moeite voor doen om ze live te kunnen zien.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 10-05-2002 14:57 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

tja, na cruelty zijn ze gewoon goede popmuziek gaan maken

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-05-2002 14:59 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 mei 2002 14:55 schreef bazzio het volgende:
Ik heb ze op graspop vorig jaar gezien(tenminste niet lang) en het ze waren idd niet best.

Naar het schijnt was Dani zo stooned en zo zat als iets

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 10-05-2002 15:17 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Na "The principle of..." en "Vempire" is enkel "Midian" een goed album al de rest is grote brol!! Vooral die kakker zijn stem op die andere albums is net een verkracht zwijn.
Afschuwelijk gewoon, het is echt niet te verdragen dat getier.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-05-2002 15:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Tjonge jonge wat negatief allemaal. Ik heb COF nu 2x gezien, waaronder ook bij TTP en ik vond ze goed. De show eromheen (als circus omschreven door iemand) vind ik juist wel iets hebben. Kwestie van smaak zal ik maar zeggen.

Als je er geen liefhebber van bent kan ik me voorstellen dat je ook de optredens niet goed vind. Er zijn veel bands die hun cd's niet kunnen evenaren tijdens een live concert en er zijn bands die live juist erg goed zijn en op cd niet (bijv. Boltthrower).

the only pleasure is pain

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 15:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

LOL

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-05-2002 15:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 15:28 schreef Vampire_girl het volgende:
Tjonge jonge wat negatief allemaal. Ik heb COF nu 2x gezien, waaronder ook bij TTP en ik vond ze goed. De show eromheen (als circus omschreven door iemand) vind ik juist wel iets hebben. Kwestie van smaak zal ik maar zeggen.

Als je er geen liefhebber van bent kan ik me voorstellen dat je ook de optredens niet goed vind. Er zijn veel bands die hun cd's niet kunnen evenaren tijdens een live concert en er zijn bands die live juist erg goed zijn en op cd niet (bijv. Boltthrower).
Ik heb CoF inderdaad ook een heel aantal keer live gezien. De ene keer was beter dan de andere keer, maar meestal heb ik me prima vermaakt! Een groot toneelstuk dat CoF

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 10-05-2002 16:38 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik had die dvd van ze gezien, HAHAH wat een grap!

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com