|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ensturding the Morbid |
|
ja, klinkt wel aardig, wat betekent het (IK WIL NOG MEER) |
|
|
|
Versterken van de Morbiden Corpsfucking Mummy er zijn hier al tal van topics over. danku Varrrrrrrgen [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2002 18:34] |
|
ach klote, denk je ook es wat origineels te hebben |
|
wat dachten jullie van Terminal Onslaught? |
|
koel koel koel |
|
Omnipotent Plasmatic Spasm |
|
Spastic Slaughter tip: kort af als: SPA-SLA! |
|
xenophobica |
|
Kijk, een ECHT toffe bandnaam bewaar ik natuurlijk zelf. Terminal Onslaught... tja. Als een bandnaam een beetje op 1 lijn is met de teksten is het cool. |
|
Drollum Morbidum |
|
Nuclear Eruption |
|
Morbid Pim Nee OK. Ik vind Koudvuur eigenlijk wel een toffe naam voor een NLBM band. |
|
quote:Uiteraard, aangezien je bij deze aangenomen bent in het bandje van Vinnie en mij! Onze naam is overigens: BONGNAZONG - Unholy Bong Metal |
|
Pierced Dick |
|
stokvorst |
|
Sperium |
|
Hier: - Usurpers of God's Throne, met hun album "Lord of the Black Winds" - The Nocturnal met hun album "The Ruins of His Vision" - Unhombre, Het geweldige eenmansproject. |
|
Sanguine (bloederig, geloof ik) Supremacist Tomb (die vin'k wel cool) |
|
Promenade Nocturne Niet echt iets voor een black/death band, maar ik vind em wel heel mooi (dank u mama). Ooit een keer moet ik hem ergens voor gebruiken.. MuayThaigerrr!! |
|
BC Rich & The Flying V's |
|
quote:Ja, voor een darkwave project... |
|
quote: Of Dream Theater stijl zooi.... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
voor dark wave is het idd een goed idee! voor een death metal band met gore invloeden: Intestinal Heamorrhage met album: Spastic Brain Surge |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |