|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Sturmgruppe |
|
Hersenspinsels |
|
Vuist |
|
transorbital penetration broodje poep "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
tartaar Trieste gast |
|
ransuil |
|
Plastic Guppie What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Official Pandemonic Destruction |
|
Stuka |
|
Stuka is een duitse nazi-band Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Had dat eigenlijk wel al verwacht |
|
Graftak |
|
de death-metal, 3 bier band 11.45: restate my assumptions |
|
headless shoulders Trieste gast |
|
quote: zo noemt die gast van Wrath From Below zich owja..on topic borstvonk |
|
Gordelroos (Kun je een heel evil logo van maken) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Poseidon!! Into and out to you name it |
|
Misthoorn Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
poseidon was een groep uit belgiƫ die nu wel ter ziele is gegaan anyhoe on topic: hellfart "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
ow da wies ik nie, bedankt voor de info Sapeur Pompiers Into and out to you name it |
|
Brutal Satanic Masters From The Firy Pits Of Hell |
|
JCpapier, waar de JC staat voor Jezus Christus. De naam is een persiflage van het bestaande woord WCpapier, dus metaforisch gezien veeg je dus je kont af met Jezus en dus volgens velen met het Christendom. Een beetje blasphemische band zit dus geramd met deze naam. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 14-05-2002 10:46] |
|
quote: ken wel stuka attack daar zouden we nog steeds mee gaan spelen, dat ze ff wat teksten zouden ophoesten maar tschiet nog niet echt op... enkele klassiekers van hun: heavy metal toothbrush en nog wat, zo klassiek dus niet Je moeder. |
|
Reuk Orgaan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |