|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
8 and 9 November 2002 Serenade of Darkness (NL) Agathodaimon (D) The Wounded (NL) Make your reservation by calling the following telephone numbers mentioned underneath: 8 november: Baroeg Spinozaweg 300 3076ET Rotterdam +31 (0) 10 419 12 32 9 november: So What Parkweg 23 6717 HL Ede +31 (0) 318 632132 (between 16.00 and 0.00) or email to: jimmy@crowe.nl (for So What are only 250 tickets available, be quick!) First band will start at 21.00 Please add these dates and notes to your concert-data and send this email to all media you know! Thanks! Hope to see you at one of these dates!!! Stay Dark Jimmy Serenade of Darkness [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-10-2002 0:11] |
|
Hehe lol, Aghatodingeling in de So What. |
|
Wel ja, wie komt er dus, ik zie dit wel zitten |
|
Yeah So What is zeker cool! Kom er practisch elk weekend. Dus we dachten een prima stek om samen met Agathodaimon en The Wounded te gaan spelen! Kan toch ruim 250 man in! Prima toch?! |
|
Ik zou wel willen, maar het is me net iets te ver weg. Ik las gisteren ergens dat de gitarist van Agathodaimon de band heeft verlaten, weet alleen niet meer welke site het was. the only pleasure is pain |
|
Nou Niet de gitarist, eerder de toetsenist...maar da's niet zo'n probleem voor ze geloof ik... |
|
Oh en die Roemeense zanger is ook pleite...ze zijn maar met z'n viertjes |
|
Hoezooo hebben ze dan geen zanger meer??? |
|
Niet die Roemeen...gewoon die 4 op die sessie die ik je gisteravond liet zien...die blijven! |
|
Maareh, hoe zit dat nou met The Wounded? Die hebben toch geen toetsenist meer? Touché, pussycat! |
|
hmm. 250 kaarten..wordt er entree gevraagt in so what?? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
The Wounded: Geen toetsenist? niet dat ik weet? volgens mij nog steeds Jonne So What: Ja Eus, d'r gaat entree gevraagd worden. Exacte bedrag hoor ik nog van Sergo! |
|
ik ben bij beide, moet uiteraard wel Emile Supporten |
|
Hahaha, beter! Meer zielen...meer vreugd! |
|
quote:ik wil wel mee maar the wounded skippen we en we gaan naar agothablabladaimon kijkuh gvd |
|
entree wordt 7 euro dus wees er op tijd bij want op is op je kan gewoon ff bellen +31318632132 of mail mij op sdonkers@chello.nl |
|
SOD in de baroeg . leuk voor ze! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
ik ga niet, de so what is gestoord om 7 pleuro te vragen. 2 euro of 2.5 dat was enigzins redelijk geweest. echt het is te belachelijk. |
|
Vind je? Met een duits/roemeense band die 400 kilometer ver weg moet komen? En een goth/rock band die behoorlijk populair is al mogen misschien jij en ik er niet van houden? Vind ik 7 euro niet belachelijk. Eigenaar So What verdient er met dat bedrag geen fuck aan. Dat gaat voornamelijk naar The Wounded en Agathodaimon, en zelf op hun gage hebben we moeten korten. 't is al heel wat dat zulke bands in So What staan! |
|
quote: Heeft Serenade toevallig een abonnement op de So What? |
|
ik wou net zeggen, The Wounded en agatadblabla komen ook niet voor niets naar Neerland zeilen... 7 euro is nix voor zo'n cafe... de postertjes die je hier boven ziet zijn ook niet gratiz... gewoon komme! |
|
quote: Hehehehe.. The Wounded?? Ik dacht dat dat een Nederlandse band was .. /// ?? |
|
Vertypinkje... Ik vind 7 euro ook niet veel geld voor zo'n package (ware het niet dat ik er geen reet aan vind en ook niet zal komen) -- maar het is een uitermate redelijke prijs hoor. |
|
quote: haddet over agetblabla the wounded ken ik verder nix over, denk niet dat ik 't wil, maar ik ben zowieso aanwezig |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |