|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gravedigger is ook goed. Maar het klinkt toch wel even heel anders dan Savatage. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Savatage heerscht! Ik heb er ook bijna alle cd's van, vind ze allemaal gewoon goed! Ook een keer of 3, 4 live gezien en ook dat was erg goed. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
savatage is een van mijn favo's ze hebben van alles wat en alles is goed.... shotgun innocence wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: nee, ik vind die cd's niet geniaal maar wel goed. maar de eerst zijn voor mij geniaal.lekker veel power in de muziek en erg goede metal riffs. |
|
quote: Volgens mij bedoel je 'Dead Winter Dead' i.p.v. 'Black Winter Day'... Die is namelijk van Amorphis ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb deze Savatage albums: - Gutter Ballet - "Streets" a rock opera - Dead Winter Dead - Japan Live '94 - Handfull of Rain - The Wake of Magellan De laatste 4 luister ik het meest. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Vind de wat nieuwere werk heerschen. |
|
Ik heb sinds kort Handfull of rain in mijn bezit. Pracht album! Hoewel ik Taunting cobras een behoorlijk slecht nummer vind is de rest van de cd echt toppie. Vooral het nummer Alone you breath luister ik met tranen in mijn ogen. Savatage is volgens mij ook de meest "soulvolle" band die ik ken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb dit weekend Circle II Circle mogen aanschouwen tijdens ProgPower USA. Behalve het nieuwe werk speelden ze ook wat Sava nummers: Follow me, een nummer van the Wake (weet niet meer welk), Taunting Cobras. en tijdens Edge of Thorns en Gutter Ballet kwam Jon Oliva zelf nog even meedoen en ging het dak eraf. En oh ja, Zach kan het nog steeds |
|
Stel, ik houd enorm van het latere Savatage werk. Maar niet van het rockerige "hardere", oudere werk. Kan ik dan Edge of thorns en Gutter ballet ook aanschaffen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Savatage is echt mega goed. Echt top muzikanten. De gitarist vind ik echt meesterlijk en ik kwijl bij de piano partijen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: jij wel.... |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Afgelopen weekend op PP usa CIIC zien optreden en ja hoor....daar was ie, Jon Oliva om een paar oude Sava deuntjes te spelen. Echt vet, maar toen Jon z'n strot opentrok was het toch even schrikken. Ik had persoonlijk altijd al een flinke voorkeur voor Zach, maar nu helemaal. Jon moet stoppen met roken, drinken of wat dan ook, want anders houdt ie echt geen stem meer over. Voor mij valt of staat een band met een goeie zanger en als Jon ook het volgende album gaat zingen met deze stem komt het album er bij mij niet in. |
|
Net een interviewtje gelezen van Jon, die band heeft ook wat ondergaan zeg. Ze moeten weer eens met een nieuw cdtje + tour komen!! Die nieuwe zanger heeft al een hoop ervaring opgedaan nu! zzz |
|
Savatage is inderdaad een te gekke band, heb dan ook bijna al het werk van hun. "Streets" & "Gutter Ballet" zijn wel mijn favoriete cd's van hun.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
op bospop was chriss caffrey...heel effe met m staan praten maar k durfde bijna nix te zeggen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Stond je met je mond vol...? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-07-2004 1:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:tanden ja....al helemaal toen ie me 3 zoentjes gaf toen ze gingen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hahah in de stijl van; thanks for not asking us annoying questions The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
haha vet! zzz |
|
quote:Hij was laatst ook in Geleen voor een meet and greet. |
|
Mocht je Savatage nou echt missen dan adviseer ik toch echt om Jon Oliva's Pain aan te schaffen. De cd Tage Mahal is toch wel zo godvergeten goed!!!! Echt, wat een van emotie doordrenkte plaat... Deze gaat zeker in mijn jaarlijstje in de hogere regionen terecht komen. En zoals het er nu uitziet gaan ze waarschijnlijk in januari door Europa touren!! Ik hoop toch echt dat die tour waarheid gaat worden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |