|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De blauwe Sirens op blauw vinyl op par records, originele eerste persing voor 800 euro |
|
Aanstaande zondag zal Jon Oliva een exclusief potreden dit najaar verzorgen op ProgPower, waarbij een uur lang de beste Savagate klassiekers gespeeld gaan worden. www.progpower.eu! |
|
Argh, helaas is t zo duur[niet gek ook.. die muzikanten zijn geniaal] |
|
quote: Houden! Dat dacht ik een jaar of wat geleden ook, dat de rest van het album me niks deed, maar ondertussen vind ik Hounds en The Unholy ook 2 super gave nummers. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
cd's wegdoen schiet niet, het enige wat je er mee bereikt is dat je af en toe misgrijpt.. een gutter ballet moet zeker blijven, al is t maar voor 2 nummers In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Houden natuurlijk! Gooi maar een of ander hardcore schijfje weg, als je ruimte wil maken |
|
in april / mei doet jon oliva weer een tourtje van 2,5 week erg veel zin in, want ik ga de lampjes weer doen --> 14 mei in de 013 [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 09-01-2008 23:10] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb alleen Handful of rain en die plaat kwam me errug saai over. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb je ook niet meteen de beste... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik denk toch dat ik hem weg doe. Maar wees niet bevreesd, dan blijven er namelijk nog 6 Savatage albums in mijn kast staan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mijn boxen ondergaan momenteel hun Savatage ontmaagding met Dead Winter Dead. Klinkt ok tot dusverre. Ben het eigenlijk aan het checken omdat ik vorige week weer eens een TSO periode had. Beetje omgekeerde route dus, maar goed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Probeer ook Streets en vooral Edge Of Thorns eens... Bareuh... |
|
quote: Check! Ga ik doen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ulk lult, je moet alles checken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Uiteraard. Maar doe dan Fight For The Rock als laatste... Bareuh... |
|
En als je dan toch bezig bent zou k ook ff Jon Olivas Pain checken... op de laatste twee albums staan wat nummers die Jon samen met Chris (Oloiva) in de tijd van savatage geschreven hebben maar nooit hebben uitgebracht... wordt trouwens leuk..de komende tour in de US is Jon Olivas Pain samen met Circle 2 Circle...ben benieuwd of mr cafferey ook nog langs komt... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Damn, zit weer enorm veel Savatage te luisteren. Toch jammer dat deze band zo stilletjes van het toneel verdwenen is. Mij weet de hele discografie te boeien, of Jon Oliva of Zak Stevens nou achte de microfoon staat... beide goed. Ook hun "Ghost In The Ruins / A Tribute To Criss Oliva" is imo 1 van de betere live platen in mijn collectie. Zo'n emotie... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu al genoeg reden om volgend jaar naar Wacken te gaan Hopelijk pakt het goed uit en krijgt het een volwaardig vervolg. |
|
|
|
Eindelijk eens goed nieuws in 2020. Hopelijk duurt het niet nog jaren, want rond Oliva is het sinds zijn hartaanval in 2016 wel erg stil. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
https://www.blabbermouth.net/news/savatage-legend-jon-oliva-arrested-for-dui-cocaine-possession/ Rockers. Het zijn net mensen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |