|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
WIE GAAN ER MEE/HEEN?? - Malagthot [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 01-10-2002 10:35] |
|
uhmz, ik zal vast ook wel komen Je moeder. |
|
Ik ga niet MEE wel HEEN. Dat word een druk weekend met drie concerten trouwens... |
|
Ik ga niet mee, en ook niet heen... ik BEN er 'K moet dan werken |
|
Tuurluk ben IK er ook! :D Al op Dynamo gezien en nu dus dan weer in den Gigant!!! :D Autumn ROELEERT! Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
de dag erna word veel gaver dus ik ga erheen, en dan met de gedachte, dit moet maar, morgen krijg ik een veel beter concert te zien ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ik kok afhankelijk of er een bepaald iemand ook komt Je moeder. |
|
ik zal er zijn, zoals altijd in de gigant |
|
quote: Niet zorken! Gewoon meegaan! |
|
wat is het voorprogramma eigelijk? Je moeder. |
|
dagoba system, ze schijnen een nieuwe zangeres te hebben. |
|
Nope.. Eens kijken wat er te doen is in de 013 die avond... [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-10-2002 15:26] |
|
quote: ik had wat gehoord over een nieuwe zanger? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Wat voor systeem? Ik heb er helemaal geen zin in om Autumn te zien eigenlijk. Pain of Salvation wordt de dag erna veel beter. Maar ik kom toch wel denk ik. |
|
je MOET wel quote: wat moet ik me bij deze band voorstellen nog nooooit van gehoord... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2002 21:05] Je moeder. |
|
quote: Ik MOET?!!! MAMMOET zul je bedoelen! Hoezo trouwens? Wil je meerijden? |
|
quote:gothic/doom rock |
|
Tja, en wat moeten we ons daar nu bij voorstellen? |
|
quote:sterf mcdoom gewoon zoals t 'r staat |
|
hehe, kben er wel bij jah Je moeder. |
|
quote: Aha. |
|
duidelijk wordt zo te zien weer een hele kleine meeting van alleen maar mensen uit omgeving apeldoorn die elkaar toch allang kennen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-10-2002 14:15] Je moeder. |
|
quote: OCh Jezus.... kom jij ook?? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Het ergste vind ik nog dat Underfaker ook komt. Zal ik dit keer zijn hele biertje omstoten? |
|
fust op zn smoel leegspuiten maareh hoe laat begint het eigelijk? Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |