![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
WIE GAAN ER MEE/HEEN?? ![]() - Malagthot [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 01-10-2002 10:35] ![]() |
|
uhmz, ik zal vast ook wel komen Je moeder. ![]() |
|
Ik ga niet MEE wel HEEN. ![]() Dat word een druk weekend met drie concerten trouwens... ![]() ![]() |
|
Ik ga niet mee, en ook niet heen... ik BEN er ![]() 'K moet dan werken ![]() ![]() |
|
Tuurluk ben IK er ook! :D Al op Dynamo gezien en nu dus dan weer in den Gigant!!! :D Autumn ROELEERT! ![]() Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! ![]() |
|
de dag erna word veel gaver dus ik ga erheen, en dan met de gedachte, dit moet maar, morgen krijg ik een veel beter concert te zien ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
ik kok afhankelijk of er een bepaald iemand ook komt ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik zal er zijn, zoals altijd in de gigant ![]() ![]() |
|
quote: Niet zorken! Gewoon meegaan! ![]() ![]() |
|
wat is het voorprogramma eigelijk? Je moeder. ![]() |
|
dagoba system, ze schijnen een nieuwe zangeres te hebben. ![]() |
|
Nope.. Eens kijken wat er te doen is in de 013 die avond... [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-10-2002 15:26] ![]() |
|
quote: ik had wat gehoord over een nieuwe zanger? ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote: Wat voor systeem? ![]() Ik heb er helemaal geen zin in om Autumn te zien eigenlijk. Pain of Salvation wordt de dag erna veel beter. Maar ik kom toch wel denk ik. ![]() ![]() |
|
je MOET wel ![]() quote: wat moet ik me bij deze band voorstellen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2002 21:05] Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik MOET?!!! MAMMOET zul je bedoelen! ![]() Hoezo trouwens? Wil je meerijden? ![]() |
|
quote:gothic/doom rock ![]() |
|
Tja, en wat moeten we ons daar nu bij voorstellen? ![]() ![]() |
|
quote:sterf mcdoom gewoon zoals t 'r staat ![]() |
|
hehe, kben er wel bij jah ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Aha. ![]() ![]() |
|
duidelijk ![]() wordt zo te zien weer een hele kleine meeting van alleen maar mensen uit omgeving apeldoorn die elkaar toch allang kennen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-10-2002 14:15] Je moeder. ![]() |
|
quote: OCh Jezus.... kom jij ook?? ![]() ![]() ![]() ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Het ergste vind ik nog dat Underfaker ook komt. Zal ik dit keer zijn hele biertje omstoten? ![]() ![]() |
|
fust op zn smoel leegspuiten ![]() maareh hoe laat begint het eigelijk? Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |