|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe dikke pret wast iig wel Je moeder. |
|
PHARMACON!!! |
|
ik heb dus niet echt veel gemist... |
|
quote: Dat denk jij... |
|
oh... maar, niet dus |
|
quote: KISS MY BABY Je moeder. |
|
quote:heeeeeeeeeeeeeeeerssssssccccccchhhhhhhhhhh tja autumn, niet mijn stijl muziek maar ik had zin om te bangen en ze hebben een leuk zangeresje en later die avond nog een email adresje gescoord, jippie |
|
was leuk ja ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Was leuk ja? WASDANOUW? hehe.. het roeleerde de pan uit! helaas speelden ze de hele cd "when lust evokes the curse" in shuffle mode en daarna nog wat herhalingen van "volgens het publiek" (lees: de eerste die voor de mic dook) de beste nummers. Al met al lekkere muziek. Ook nog ff backstage gaan heerschen. Was ook wel übergezellig :D Foto's van het concert staan op www.autumn.nu Dit is voor de schieuwnierigen onder ons. Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
wat voor muziek is autumn? ze komen hier namelijk ook............ |
|
quote: Gothic-Metal in de vorm van After Forever, Within Temptation, Tristania enzo misschien geen goede vergelijking maar tis dus Gothic Metal met grunts, screams en vrouwenzang ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Gothic rock .. aub niet het woord metal bevuilen ... |
|
quote: ow god.... ik vind het gewoon metal dus After Forever is ook al geen metal? dus tristania is ook al geen metal? dus al die bands zijn geen metal.... jeetje, volgens mij ben ik dan inmiddels rockfan moeten we deze site nog even veranderen: www.zwaarsteen.nl tis gewoon Metal, maar goed.... en ga me alsjeblieft niet de termen die onder metal vallen uitleggen, daar heb ik toch geen boodschap aan, tis gewoon stom gezeik allemaal... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ach, ja metal of rock, what the fuck?! |
|
reden-voor-bier-metal Je moeder. |
|
Rock |
|
Lang leve de reden van Karnivoor!!! Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Owjah... ik vind het ook geen zware steen of zow.. Enne... NE1 hier die de grens weet van wat rock is en wat metal is? meningen schijnen nogal verdeeld.... [Dit bericht is gewijzigd door Langharige Tekkel op 19-10-2002 9:16] Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: Wat boeit het wat het verschil is? Ik ken geen grenzen! |
|
metal godverredomme als JIJ het kut vind hoeft het niet per sé gelijk rock te zijn Je moeder. |
|
metal of rock.... ik schijt er toch op (heb mp3 geluisterd ) |
|
Ja, ik was ook weer van de partij....dat bandje er voor...da vonnik eg wel grote negerpiemels zuigen.....en autumn..tja...kvon ze wel goed....maar khad ze psies een maand geleden in Oss - in cafe de groene engel ook al gezien...maar 't heerschte ook dit keer hier in apeldoorn wel weer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |