IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hellfest 2012 Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-09-2011 19:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

15/16/17 juni 2012 in Clisson.

Eerste namen:

LAMB OF GOD - BLUE OYSTER CULT - CHILDREN OF BODOM - TRIVIUM – HATEBREED - DIMMU BORGIR

ABORTED – ALCEST - ALL FOR NOTHING - AMENRA - ANAAL NATHRAKH - AOSOTH – ARCTURUS - ASG - AVULSED - BENEDICTION - COLOUR HAZE - CRASHDIET - DARKSPACE - DEATH BEFORE DISHONOR - THE DEVIL'S BLOOD - DISEMBOWELMENT - DYSE - FROM ASHES RISES - HAEMORRHAGE - HOUR OF PENANCE - IN EXTREMO - MONKEY 3 - NAPALM DEATH - NECROS CHRISTOS - ORANGE GOBLIN - ORANSSI PAZUZU - ROMPEPROP - SOLSTAFIR - SPUDMONSTERS – STRIFE - THOU - UFOMAMMUT - UNEXPECT - VANDERBUYST - VICTIMS - VULTURE INDUSTRIES - WINTERFYLLETH

Al meteen 16 bands die ik wil zien

Faustian Spirit of the Earth

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-09-2011 19:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Netjes!

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-09-2011 19:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Godver, hier moet ik maar voor gaan sparen dan!!! Lamb Of God, Hatebreed, Aborted, All For Nothing, Anaal Nathrakh, Benediction, Death Before Dishonor, Disembowelment, Hour Of Penance, Napalm Death, Rompeprop, Strife en Ufomammut.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-09-2011 19:37]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-09-2011 21:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2011 19:36 schreef iPim het volgende:
Godver, hier moet ik maar voor gaan sparen dan!!! Lamb Of God, Hatebreed, Aborted, All For Nothing, Anaal Nathrakh, Benediction, Death Before Dishonor, Disembowelment, Hour Of Penance, Napalm Death, Rompeprop, Strife en Ufomammut.

Idem, maar dan min Aborted, Benediction en Hour of Penance en plus Victims, Orange Goblin, Monkey 3, Haemorrhage en From Ashes Rise.

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 30-09-2011 12:06 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Hour Of Penance, Napalm Death, Rompeprop. Best cool. Maar ik gok dat ik er weer ga werken, dus ik kan dan alleen de headliners zien.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 30-09-2011 15:56 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ALCEST - AMENRA - MONKEY 3 - SOLSTAFIR - UFOMAMMUT zijn toch al 5 bands die ik heel erg graag wil zien!
voor de rest een aantal leuke namen en een behoorlijk aantal onbekende acts
erg mooi begin dus!

Brulboei
Grind as fuck
Usericon van Brulboei
Posted 30-09-2011 16:44 by Brulboei Wijzig reactieProfiel van BrulboeiQuote dit berichthttp://www.bloodshed.nl

www.metalbus.nl zal tickets + busreis aanbieden. Meer info volgt snel

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-10-2011 11:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Nog honderd early bird tickets beschikbaar, lees ik. Ik sla nog even over, staat nog niets tussen wat het afreizen naar Clisson waard is. Flinke prijsstijging ook wel, twee tientjes op zo'n goedkoop ticket.

You have time. You are doing fine.

cataclysm child
Posted 17-11-2011 19:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hellfest Open Air Festival

Annonce de la 1ere tête d'affiche demain à 9h00 !!!

45 autres groupes annoncés le 25 Novembre à 23h (et en exclu au bar le 4 Sens à Nantes à 20h) !!!

- - -

The first headliner will be announced tomorrow at 9am (GMT+1) !!!

45 other bands will be announced the 25 of November at 11pm (Gmt+1) !!!

Be ready !!!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-11-2011 20:20 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Morgen zullen ze net als Graspop Black Sabbath aankondigen.

Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 20:26 by Vlugge_Japie Wijzig reactieProfiel van Vlugge_JapieQuote dit bericht

Japie heb wat kaarten gepikt en verkoop ze voor 50 euro

cataclysm child
Posted 18-11-2011 12:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Black Sabbath headliner dus.

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 25-11-2011 23:05 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

BLACK SABBATH
LYNYRD SKYNYRD - MACHINE HEAD
ACID KING / ALL PIGS MUST DIE / ALPHA TIGER / AMON AMARTH / AUGUST BURNS RED / BETRAYING THE MARTYRS / BLOOD RED THRONE / BRAIN POLICE / BRUJERIA / BRUTAL TRUTH / CANNIBAL CORPSE / CHANNEL ZERO / DARKEST HOUR / DEATH ANGEL / DEVIL DRIVER / DJERV / DOG EAT DOG / DO OR DIE / DYING FETUS / EMMURE / ENDSTILLE / ENSLAVED / L ESPRIT DU CLAN / EXODUS / EXTINCTION OF A MANKIND / GAMABOMB / GIRLSCHOOL / GLORIOR BELLI / H2O / HOODS / INTEGRITY / LIZZY BORDEN / MADBALL / MERRIMACK / MOLLY HATCHET / NASUM / ORIGIN / PENTAGRAM / SACRED REICH / SAINT VITUS / SUICIDAL ANGELS / TAAKE / VOMITORY / WALLS OF JERICHO / WHITECHAPEL / YEAR OF NO LIGHT / YOB

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-11-2011 23:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Frikking gave update, ik ga alle bands die ik gaaf vind niet eens opnoemen zoveel zijn het er.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-11-2011 23:10]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-11-2011 23:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Walls of Jericho staat dus ook op Graspop? *hoopt*

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-11-2011 23:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 23:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Walls of Jericho staat dus ook op Graspop? *hoopt*

Same. Ik zie alleen net dat ik én niet naar Graspop kan, én niet naar Hellfest.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-11-2011 23:56 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Beter komt Integrity ook naar Graspop. Micha!

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-11-2011 0:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Wat is dit een standaard kutfestival geworden

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

iPim
Usericon van iPim
Posted 26-11-2011 0:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 0:09 schreef Mortis Rex het volgende:
Wat is dit een standaard kutfestival geworden

Wel een heel goed standaard kutfestival als je 't mij vraagt.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-11-2011 0:20 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Een goed kutfestival!? Nee, het staat weer vol met shit als Amon Amarth en oude lullen rotzooi zoals Black Sabbath. Vooral die laatste zal voor flink wat gedesillusioneerde zielen zorgen. Blue Oyster Cult... very metal indeed.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

iPim
Usericon van iPim
Posted 26-11-2011 0:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 0:20 schreef Mortis Rex het volgende:
Een goed kutfestival!? Nee, het staat weer vol met shit als Amon Amarth en oude lullen rotzooi zoals Black Sabbath. Vooral die laatste zal voor flink wat gedesillusioneerde zielen zorgen. Blue Oyster Cult... very metal indeed.

Huiliehuilie

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-11-2011 0:29 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik ga dit weekend ff kaartje scoren;

Acid King, All Pigs Must Die, Brujeria, Brutal Truth, Enslaved, Glorior Belli, H2O, Integrity, Madball, Taake, Nasum, Origin, Pentagram, Saint Vitus, Vomitory, YOB en Lynyrd Skynyrd.

Dikke prima! En zo'n festival moet ergens kaarten van verkopen. Met veel van de boven genoemde namen trek je over het algemeen niet mega veel volk. De vette dingen in de twee tenten worden betaald door de rommel op de mainstage, zo zie ik het maar

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-11-2011 0:33 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 november 2011 0:29 schreef Brent_ het volgende:
De vette dingen in de twee tenten

You're in for a surprise there

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-11-2011 1:07 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Oh dear

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-11-2011 1:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 0:12 schreef iPim het volgende:
Wel een heel goed standaard kutfestival als je 't mij vraagt.

Ben je er ooit geweest dan?

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-11-2011 2:20 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 november 2011 1:52 schreef Blueprint het volgende:
Ben je er ooit geweest dan?

Hij niet denk ik. Ik wel. Mijn eerste editie was 2007 en toen was er al een mix van standaard Europese zomerfestivals bands en goed spul en het is wat dat betreft nog steeds hetzelfde.
En trouwens er moeten nog 60 namen bekendgemaakt worden, dus we zijn er nog lang niet.
Ik kan de mensen met een brede smaak in metal garanderen dat het een nachtmerrie gaat worden om alles te zien wat men wil zien aangezien de podia indeling dit jaar kennelijk anders gaat worden.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com