|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Netjes! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Godver, hier moet ik maar voor gaan sparen dan!!! Lamb Of God, Hatebreed, Aborted, All For Nothing, Anaal Nathrakh, Benediction, Death Before Dishonor, Disembowelment, Hour Of Penance, Napalm Death, Rompeprop, Strife en Ufomammut. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-09-2011 19:37] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Idem, maar dan min Aborted, Benediction en Hour of Penance en plus Victims, Orange Goblin, Monkey 3, Haemorrhage en From Ashes Rise. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hour Of Penance, Napalm Death, Rompeprop. Best cool. Maar ik gok dat ik er weer ga werken, dus ik kan dan alleen de headliners zien. |
|
ALCEST - AMENRA - MONKEY 3 - SOLSTAFIR - UFOMAMMUT zijn toch al 5 bands die ik heel erg graag wil zien! voor de rest een aantal leuke namen en een behoorlijk aantal onbekende acts erg mooi begin dus! |
|
www.metalbus.nl zal tickets + busreis aanbieden. Meer info volgt snel |
|
Nog honderd early bird tickets beschikbaar, lees ik. Ik sla nog even over, staat nog niets tussen wat het afreizen naar Clisson waard is. Flinke prijsstijging ook wel, twee tientjes op zo'n goedkoop ticket. You have time. You are doing fine. |
|
Hellfest Open Air Festival Annonce de la 1ere tête d'affiche demain à 9h00 !!! 45 autres groupes annoncés le 25 Novembre à 23h (et en exclu au bar le 4 Sens à Nantes à 20h) !!! - - - The first headliner will be announced tomorrow at 9am (GMT+1) !!! 45 other bands will be announced the 25 of November at 11pm (Gmt+1) !!! Be ready !!! Faustian Spirit of the Earth |
|
Morgen zullen ze net als Graspop Black Sabbath aankondigen. |
|
Japie heb wat kaarten gepikt en verkoop ze voor 50 euro |
|
Black Sabbath headliner dus. Faustian Spirit of the Earth |
|
BLACK SABBATH LYNYRD SKYNYRD - MACHINE HEAD ACID KING / ALL PIGS MUST DIE / ALPHA TIGER / AMON AMARTH / AUGUST BURNS RED / BETRAYING THE MARTYRS / BLOOD RED THRONE / BRAIN POLICE / BRUJERIA / BRUTAL TRUTH / CANNIBAL CORPSE / CHANNEL ZERO / DARKEST HOUR / DEATH ANGEL / DEVIL DRIVER / DJERV / DOG EAT DOG / DO OR DIE / DYING FETUS / EMMURE / ENDSTILLE / ENSLAVED / L ESPRIT DU CLAN / EXODUS / EXTINCTION OF A MANKIND / GAMABOMB / GIRLSCHOOL / GLORIOR BELLI / H2O / HOODS / INTEGRITY / LIZZY BORDEN / MADBALL / MERRIMACK / MOLLY HATCHET / NASUM / ORIGIN / PENTAGRAM / SACRED REICH / SAINT VITUS / SUICIDAL ANGELS / TAAKE / VOMITORY / WALLS OF JERICHO / WHITECHAPEL / YEAR OF NO LIGHT / YOB Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Frikking gave update, ik ga alle bands die ik gaaf vind niet eens opnoemen zoveel zijn het er. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-11-2011 23:10] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Walls of Jericho staat dus ook op Graspop? *hoopt* I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Same. Ik zie alleen net dat ik én niet naar Graspop kan, én niet naar Hellfest. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Beter komt Integrity ook naar Graspop. Micha! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wat is dit een standaard kutfestival geworden Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wel een heel goed standaard kutfestival als je 't mij vraagt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Een goed kutfestival!? Nee, het staat weer vol met shit als Amon Amarth en oude lullen rotzooi zoals Black Sabbath. Vooral die laatste zal voor flink wat gedesillusioneerde zielen zorgen. Blue Oyster Cult... very metal indeed. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Huiliehuilie Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ga dit weekend ff kaartje scoren; Acid King, All Pigs Must Die, Brujeria, Brutal Truth, Enslaved, Glorior Belli, H2O, Integrity, Madball, Taake, Nasum, Origin, Pentagram, Saint Vitus, Vomitory, YOB en Lynyrd Skynyrd. Dikke prima! En zo'n festival moet ergens kaarten van verkopen. Met veel van de boven genoemde namen trek je over het algemeen niet mega veel volk. De vette dingen in de twee tenten worden betaald door de rommel op de mainstage, zo zie ik het maar |
|
quote: You're in for a surprise there Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Oh dear |
|
quote: Ben je er ooit geweest dan? |
|
quote: Hij niet denk ik. Ik wel. Mijn eerste editie was 2007 en toen was er al een mix van standaard Europese zomerfestivals bands en goed spul en het is wat dat betreft nog steeds hetzelfde. En trouwens er moeten nog 60 namen bekendgemaakt worden, dus we zijn er nog lang niet. Ik kan de mensen met een brede smaak in metal garanderen dat het een nachtmerrie gaat worden om alles te zien wat men wil zien aangezien de podia indeling dit jaar kennelijk anders gaat worden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |