|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hier zijn wat opnames , gemaakt dit weekend.. wat slayer en sepul. covers en ons allereerste eigen nr graag reacties http://members.lycos.nl/z1o/dc/Sounds.htm |
|
ik heb hier geen speakers maar ik zal vanavond even luisteren. |
|
Bloodline klinkt goed! even de rest luisteren I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Jullie eigen nummer klinkt ook lekker...maar...zang...WAAR??? Verder I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Wat een teringherrie zeg! Geintje, het klinkt erg goed. Vooral jullie eigen nummer. the only pleasure is pain |
|
Ah! goed topic! Ik heb ook nog een opname van mijn band. Graag reacties! Neemt iig geduld om ff het snelle tussenstuk te luisteren. Het nummer heet: Sudden Death http://www.cpedu.rug.nl/~s0961248/sd.mp3 Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Van Dying Culture was ik niet kapot - knalde niet echt de speakers uit, ik denk dat er nog wat tijd nodig is om de boel vloeiender te laten verlopen en wat meer 'kick ass' te maken. Al komt na verloop van het nummer wel wat peper in jullie reet zeg maar. 'Sudden Death' heerst, maar ik vond de grunt erg lelijk en geforceerd overkomen. Alsof je doom/death 'wil' maken terwijl het nummer totaal niet zo overkomt... eerder zeer dromerig, bijna de soundscape-kant op. Die zang door die vervormer was cool. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 01-10-2002 15:19] |
|
Hmmz... De Slayer-covers van Dying Culture vond ik wel ok.. Niet helemaal accuraat maar het klinkt niet slecht Aan het eigen nummer kan je duidelijk horen dat de band nog naar elkaar toe moet groeien, het is nu nog geen geheel.. Eerder een verzameling riffjes die aan elkaar geplakt zijn. "Sudden Death" klonk vet, de vervormde zang vond ik erg vet! De grunt klonk net iets te geforceerd, maar verder klinkt het erg goed!! |
|
Bedenk wel dat de opnames van dying culture slechts met 2 gitaren en een drummer is gedaan, en zonder ge-edit via de comp ofzo DUS puuuuuuuuur :D Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: Hebben jullie in Waterfront in de oefenruimte opgenomen?? Hmmz.. ik zal eens wat MP3's van mijn oude band uploaden.. Kijken of ik het op mijn gratis webspace kwijt kan.. |
|
nee we hebben opgenomen in de kamer van onze drummer. Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: LOL! wij nemen vaak nummers thuis op met de drumcomputer (gitaren en bas helemaal uitgewerkt) zodat de drummer thuis de nummers kan uitwerken voor zichzelf en den zingert thuis aan de teksten kan werken, werkt prima Drummer heeft zijn kit oppe slaapkamer staan, ik geloof niet dat we daar met de hele handel bij zoudenpassen, hehe |
|
Ik maak van deze topic ff gebruik om wat reclame te maken voor onze opkomende CD surf naar http://www.welkin.be klik op "bring it on!", als het scherm dat opent zwart blijft moet je maar eens op F5 drukken dan naar discography gaan en er staan daar 3 samples van onze CD ENJOY! Sic Transit Gloria Mundi |
|
ja t is dus in de kamer van de drummer opgenomen met 2 kleine 15 watt oefenversterkertjes dank voor alle reacties |
|
Klinkt best lekker, maar je moet wel ff snel een grunter vinden... |
|
quote: PSIES dus mensen reageer nou es!!!!!! www.dyingculture.tk voor meer info voor de 1000ste keer post ik zoiets op ik weet niet meer hoeveel forums Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
*kuch* überlompe quote ipv wijzig [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-10-2002 23:56] |
|
een paar MP3's van mijn oude band, Sect: Solitude Last tears Als iemand nog webspace voor me heeft houd ik me aanbevolen Op Brinkster heb ik 30MB, alleen mag ik daar geen MP3 op zetten en geen filez groter dan 1MB.. Dus staan er nu 17 Zip bestanden voor 4 nummers [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-10-2002 23:57] |
|
quote: gooi ze naar de server van Rajackar, probleem opgelost |
|
quote: Maar daar kan niet iedereen bij.. Toch Ik bedoel.. welke server??? |
|
Jeweetwel, die ene. |
|
quote: zet je icq dan ff aaN |
|
*kuch* Heeft iemand mijn MP3's al gedownd een paar MP3's van mijn oude band, Sect: Solitude Last tears [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-10-2002 13:34] |
|
Ja, ikke . Ik hoor redelijk lompe old school death metal, lekker uitgevoerd. Doet me af en toe denken aan Bolt Thrower vooral als het tempo er een beetje ingaat, behoorlijk effectief. Lekker zwaar en log! Ik ben alleen niet kapot van de vocalen. |
|
quote: Kijk, daar hebben we wat aan Ik weet nog steeds niet waarom de zanger de nummers zo ingezongen heeft, live zong hij altijd van diepe grunts tot krijsende screamz, meer variatie dus.. Nu doet hij alleen maar zo'n ultralompe grunt.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |