|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies! Maar goed, de band bestaat nu niet meer dus het maakt geen ene fuck meer uit Maar -- ik ben bezig nieuw materiaal te schrijven voor een nog veel lomper deathmetal projectje Ik wil technische/ lompe old school death gaan maken, invloeden als Immolation/ Morbid Angel/ Pestillence.. En deze mijnheer wil de zang dan gaan doen.. Dan zal ik er wel voor zorgen dat de zang wat intenser wordt itt het binnensmonds gebrul wat hij op deze MP3's doet |
|
quote:Zo zo meneer Snaack dat zijn nogal wat ambitieuze invloeden die u daar noemt . Cool man, bruutheid met beleid (zoals bovengenoemde bands) is natuurlijk te gek. Is ook zeker weer eens wat anders dan al dat eendimensionale Nederlandse gebeuk van de laatste tijd (Severe Torture, Inhume, Pyaemia, blah blah blah ). |
|
quote: Ik wil ook "intelligente" death maken zeg maar.. Dat lompe gehak is niets voor mij. Slaapverwekkend inderdaad 'Sophisticated' metal dat is wat ik wil Dat is voor mij ook een uitdaging om te maken, lomp hakken kan iedereen.. |
|
Als ik thuis ben zal ik wel ff een nummertje van een oude band uploaden Ooit speelde ik een Insanity In Disguise, een deathmetalband. Ben benieuwd naar jullie reacties! [edit] Snaack, volgens mij heb jij die al een gehoord. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 02-10-2002 14:00] |
|
quote: Yepz Klonk lekker! Enne -- wij moeten ook weer eens verder gaan met materiaal schrijven heh Ik heb er nu weer genoeg tijd voor.. Of hebbie het erg druk met materiaal voor de NGA schrijven? |
|
quote: ik heb op dit moment amper tijd voor leuke dingen |
|
quote: Och arme Ik ga gewoon door met materiaal schrijven, we mailen/ icq-en wel.. zien we wel wat we samen kunnen doen.. |
|
Bij deze het mp3-tje waar ik het een paar posts geleden over had: hier dus Ben benieuwd wat jullie er van vinden Is overigens al dik 2 jaar oud, met de nodige foutjes erin, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 02-10-2002 18:50] |
|
quote: he dat klinkt goed! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dank Ik heb nog ergens een nummertje, indien interesse, plant ik hem e rwel bij |
|
quote: laat maar komen 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: En ook dit beukt heerlijk! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
|
|
bij mij werkt het de link van snaack niet?!? ff die van shredhead proberen. Oud Vuil. |
|
en? |
|
quote: ik had het al ergens getiept. ik heb het snoertje van m'n boxen vermoord. nieuwe halen. Oud Vuil. |
|
quote: Mijn link werkt niet Hmm.. Nogmaals: Solitude Last tears [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-10-2002 14:17] |
|
Na de herfstvakantie zal er waarschijnlijk wat materiaal van ons te dowloaden zijn. Trieste gast |
|
en misschien van ons... als ik me computer heb zodat we kunnen recorden www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |