|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
The Devil's Blood Belgian Release Ritual The cult will introduce their new LP "The Thousandfold Epicentre", release date 11-11-2011. + Ascension (DEU) + Goat Torment (BE) + One Tail One Head (NOR) + Mare (NOR) + Urfaust (NL) Saturday 3rd December Magasin 4 Avenue du Port, 51B 1000 Brussels Presale/reservation: 20€ At the door: 25€ Reservations through: thousandlostcivilizations@gmail.com Tickets sale starting Monday 12/09, only at Elektrocution Record Shop 37, rue des Pierres 1000 Brussels |
|
Één van de beste line-ups in de lage landen sinds JAREN...en wat een storm aan reacties... |
|
Ohja, Ascension is gaaf, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, dit blijft zwaremetalen.com waar ze weinig kaas gegeten hebben kwaliteits black metal.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De sukkels. |
|
ga je nog ergens Bierello's klappen dit weekend Schaepmans? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vanavond wel even in de Subsonic, omdat Richard jarig is. Verder niet. Beter kom je komende week even koffie drinken, dan kan ik je meteen eindelijk die dvd's geven! |
|
ik ben héél siked... voor de koffiescene.. wellicht dat ik nog ff langs de sub wip Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zeg doen! |
|
quote: Lekker black metal ook, heel grim gaan lopen huilen dat je geen reacties krijgt [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-10-2011 17:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Godverdomme, wat een idioot geniale line up. Wil je muilperen? |
|
Alleen halen Urfaust en vooral The Devil's Blood de genialiteit behoorlijk naar beneden... |
|
Ik zal er zijn! Ascension!!! |
|
Die band is idd gaaf! Heb ze op Hells Pleasure gezien dit jaar... |
|
quote: Wat is dat nu voor een achterlijke reactie? Een line-up als deze komt niet zomaar uit de lucht gevallen, de promotor die zijn nek uitsteekt om dit in elkaar te steken (voor de goede verstandhouding, ik/wij organiseren dit event niet) verdient niet minder dan aandacht en reacties. Maar neen hoor, 2keer nadenken is er al lang niet meer bij...als men maar denkt een gevatte reply te kunnen geven. piss off. |
|
quote: Sorry dat je de knipoog niet begreep Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gevatte reply's worden hier te pas en te onpas gegeven dus je hoeft het niet persoolijk aan te trekken hoor, releks man..... Pissen doe je trouwens op de W.C. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Maar het is een Belg toch? Die zijn van origine nou eenmaal dom 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor dat je weer ff over Urfaust moest zeuren..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Terecht hoor, echt weer zo'n kansloze pandabeertjes zaadband. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Die worden overal gegeven en ik heb er nu eenmaal een probleem mee dat het kaf duidelijk niet meer van het koren kan gescheiden kan worden. Mensen die zo'n affiche bij elkaar krijgen verdienen respect. En als zo'n cynisch arrogant stuk vreten met knipoogjes zichzelf denkt goed te praten mag ie snel iets anders denken. Ga desnoods helemaal los in Lifelover - en dergelijke kutbands- topics! Full support als je je daar wat wil gaan uitleven! Soit, ook weer genoeg gemekker van mijn kant, ik kan alleen maar hopen dat een hele hoop Noordervrienden afzakken naar het aloude Brussel. Geen vrees, een opvoering van de Stomme Van Portici komt er deze keer niet aan te pas! |
|
quote: Je bent deze smiley vergeten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
eerder deze: |
|
quote: Zo kwam de tekst niet over, maar goed! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: OK... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |