IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Draken Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 15:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Welja, een topic over draken dus... drakenplaatjes en -verhaaltjes graag hier...





http://www.angelfire.com/rock3/crematorium/burg.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-10-2002 16:01]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 01-10-2002 15:16 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Ik heb pas reign of fire gezien. Was een erg toffe film met draken erin. Het einde was iets minder, maar deze fim is zeker de moeite waard.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-10-2002 15:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Asherah: Angelfire lust ZM niet geloof ik.



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 01-10-2002 15:19 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 15:16 schreef General Skullfucker het volgende:
Ik heb pas reign of fire gezien. Was een erg toffe film met draken erin. Het einde was iets minder, maar deze fim is zeker de moeite waard.


Ik heb hem ook gezien vorige week.
Leuke draakjes, zeer mooi gemaakt.

Alleen de film was (in mijn optiek) om te huilen.

De poster is wel gaaf:


[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 01-10-2002 15:27]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-10-2002 15:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-10-2002 15:21 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 15:15 schreef Asherah het volgende:
Welja, een topic over draken dus... drakenplaatjes en -verhaaltjes graag hier...




ik zal dit topic eens ga vullen als ik thuis ben.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 15:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 15:18 schreef Slechtheid het volgende:
Asherah: Angelfire lust ZM niet geloof ik.


Jah, dan zie alleen ik die foto zekers...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-10-2002 15:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2002 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 15:20 schreef Slechtheid het volgende:


Wow die is ERG stoer !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-10-2002 15:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Cewl ,draken, ben ik gewoon weg van, collectie begint wat vorm te krijgen (heb nu geld , vroeger niet) Kandelaartje hier, asbak daar, glazen bol, k heb zelfs een fraaie dolk met handvat in drakenvorm.
Die interesse is er al heel lang, k kladde vroeger mn schoolmappen vol met een hele keur aan draken, (k was nog nie zo schulechct)K ben nog steeds op zoek naar de perfect e draak-tattoo voor op mn rug (wel niks chinees)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 15:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ha, ik ook, het moet wel in een cirkelvorm zijn, en ook zo geen mottige chinese...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-10-2002 15:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

hier is er al vast 1.

een verkreukelde foto van de tattoo van een maat van me.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2002 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij hebben een erg stoere kandelaar, muurstuk met twee drakenkoppen. Was aardig prijzig, maar ERG mooi


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 15:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Beetje klein, maar deze is ook erg mooi!



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-10-2002 15:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 15:27 schreef linknl het volgende:
hier is er al vast 1.

een verkreukelde foto van de tattoo van een maat van me.




Mooi gedaan maar niet mijn stijl, ik zoek iets met veel details i.p.v. abstract en hij moet nogal "verticaal" zijn om naast mn andere tattoo te kunnen.Iets "LOTR"- of de "Poort de doods"-achtigs" zeg maar....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 01-10-2002 15:32 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-10-2002 15:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hoe groot is dat ding eigenlijk?
Heeft iemand al fraaie draken gezien in zo'n zaak waar ze tuinbeelden verkopen??


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-10-2002 15:45 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 oktober 2002 15:18 schreef Slechtheid het volgende:
Asherah: Angelfire lust ZM niet geloof ik.

*PLAATJE*



Heej dat ziet er uit als een mini(atuur) VET!

Games Workshop heeft ook gave draken-mini's :

http://www.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/chaos/miniatures/11.htm


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 15:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 15:35 schreef Gunman het volgende:
Hoe groot is dat ding eigenlijk?
Heeft iemand al fraaie draken gezien in zo'n zaak waar ze tuinbeelden verkopen??

Joah, en hele mooie zelfs, ik heb er zo één die zogezegd uit de muur komt gekropen, met evil muil enalles, en waar je n bloempot ofzo kan opzetten. Maar ik heb m binnen gelaten en zet er dus wat prutserijen op...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-10-2002 15:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht







Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 15:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-10-2002 16:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

laters maar weer proberen

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 01-10-2002 16:02]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 16:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wah, deze is ook cool...



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2002 18:02 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

draken zijn echt een grote passie van nme, ik heb verschillende beelden en kandelaars van draken en kettingen, enzovoorts. Supergaaf!!!

ow jah ook nog wat kewle plaatjes:









Kankerlul


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-10-2002 18:03 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb der een op mijn heup, binnenkort een op mijn rug


wait for me dragon, we'll meet in the sky


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 01-10-2002 18:03 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik heb ook verschilende beelden van draken en een tattoo en binnenkort nog een



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen