|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij moet dat deze voorstellen: Maar Heiden kan je er vast meer over vertellen. |
|
A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
dit vind ik nou mooie droaken! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Iemand heeft google ontdekt. |
|
quote: staat.er.niet.zoiets.op.devlag.van.wales?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hoe kon ik deze vergeten?! |
|
quote: Shivan Dragon |
|
deze draak heb ik voor een aantal jaar terug op mijn muur geschilderd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-10-2002 15:41] |
|
die's lief !!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gisteren beginnen lezen in een boek over draken... Geschreven door ene P. Dickinson. De gozer gelooft heilig dat draken bestaan hebben en stak in de inleiding van wal met evolutietheorieën e.d. Compleet geflipt natuurlijk. Wel mooie plaatjes. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
draken zijn zeker vet! zoals je kunt zien heb ik er al eentje toegevoegt in me user icoontje maar ik krijg ook een hele mooie schildering van een draak op me muurtje en een tattoo kan niet missen natuurlijk fear me! why?..just do it! |
|
Kankerlul |
|
metalgirl! (tis dat jij het deed maar anders deed ik het wel ) fear me! why?..just do it! |
|
quote: Ja, die heb ik geloof ik ook gelezen. Groot formaat boek, toch? Dan gaat hij proberen te verklaren waarom er nooit drakenbeenderen gevonden zijn, waarom ze zich aangetrokken voelden tot schatten, enz. Erg cool boek! |
|
quote: Yep, dat is het! Leuk vermaak zo'n boek hahaha! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
dit is echt een mooitje nog een: [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-10-2002 19:12] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |