|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Welja, een topic over draken dus... drakenplaatjes en -verhaaltjes graag hier... http://www.angelfire.com/rock3/crematorium/burg.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-10-2002 16:01] |
|
Asherah: Angelfire lust ZM niet geloof ik. |
|
quote: Ik heb hem ook gezien vorige week. Leuke draakjes, zeer mooi gemaakt. Alleen de film was (in mijn optiek) om te huilen. De poster is wel gaaf: [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 01-10-2002 15:27] |
|
|
|
quote: ik zal dit topic eens ga vullen als ik thuis ben. |
|
quote: Jah, dan zie alleen ik die foto zekers... |
|
|
|
quote: Wow die is ERG stoer ! |
|
Cewl ,draken, ben ik gewoon weg van, collectie begint wat vorm te krijgen (heb nu geld , vroeger niet) Kandelaartje hier, asbak daar, glazen bol, k heb zelfs een fraaie dolk met handvat in drakenvorm. Die interesse is er al heel lang, k kladde vroeger mn schoolmappen vol met een hele keur aan draken, (k was nog nie zo schulechct)K ben nog steeds op zoek naar de perfect e draak-tattoo voor op mn rug (wel niks chinees) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ha, ik ook, het moet wel in een cirkelvorm zijn, en ook zo geen mottige chinese... |
|
hier is er al vast 1. een verkreukelde foto van de tattoo van een maat van me. |
|
Wij hebben een erg stoere kandelaar, muurstuk met twee drakenkoppen. Was aardig prijzig, maar ERG mooi |
|
Beetje klein, maar deze is ook erg mooi! |
|
quote: Mooi gedaan maar niet mijn stijl, ik zoek iets met veel details i.p.v. abstract en hij moet nogal "verticaal" zijn om naast mn andere tattoo te kunnen.Iets "LOTR"- of de "Poort de doods"-achtigs" zeg maar.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
Hoe groot is dat ding eigenlijk? Heeft iemand al fraaie draken gezien in zo'n zaak waar ze tuinbeelden verkopen?? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Heej dat ziet er uit als een mini(atuur) VET! Games Workshop heeft ook gave draken-mini's : http://www.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/chaos/miniatures/11.htm Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Joah, en hele mooie zelfs, ik heb er zo één die zogezegd uit de muur komt gekropen, met evil muil enalles, en waar je n bloempot ofzo kan opzetten. Maar ik heb m binnen gelaten en zet er dus wat prutserijen op... |
|
|
|
|
|
laters maar weer proberen [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 01-10-2002 16:02] |
|
Wah, deze is ook cool... |
|
draken zijn echt een grote passie van nme, ik heb verschillende beelden en kandelaars van draken en kettingen, enzovoorts. Supergaaf!!! ow jah ook nog wat kewle plaatjes: Kankerlul |
|
heb der een op mijn heup, binnenkort een op mijn rug wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb ook verschilende beelden van draken en een tattoo en binnenkort nog een |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |