|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor wie het interesseert. Bodyfarm (death metal uit Amersfoort) is bezig met hun debuut album 'Malevolence'. Opnames van de drums zijn hier te vinden: www.youtube.com/BodyfarmNL We hopen dat het hele album klaar is rond de jaarwisseling. Hier zijn we te vinden op facebook: www.facebook.com/Bodyfarmdeathmetal En hier is onze videoclip te zien! Brandnew: [algemeen topic van gemaakt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-04-2012 21:05] |
|
No one gives a fuck? |
|
Wat tof om te horen, dank je wel! Waar heb je ons gezien? |
|
Atak, Enschede! Eind vorig jaar Ook een demootje meegenomen, zal hem weer eens aanslingeren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hmmm signature |
|
quote: Misschien even vertellen wat voor muziek de band maakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dank je, ik heb het in de post verwerkt. Death metal dus. En de Atak vorig jaar was te gek ja! |
|
Hm. Ik heb al een deathmetal cd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Toen heb ik jou mogelijk ook gesproken Volgens mij waren jullie enigszins verrast door de goede respons. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Toffe clip Thomas! Ligt het aan mij of gaat de zang, in combinatie met de beelden soms flink langs elkaar heen? Het is niet heel storend ofzo, maar het viel me gewoon op 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Thanks dude! Ja dat klopt wel, we hadden wat technische problemen op de set waar door we niet met muziek mee konden spelen. Is nog best lastig allemaal, haha. |
|
Het is hoe dan ook een toffe clip geworden 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
studio report 2. Tegelijkertijd een teaser: http://www.youtube.com/watch?v=NsRPVgs-vCA |
|
quote: Die dingen zijn gaaf als je ze in een magnetron doet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Samples van Charlatan Messiah voor het nieuwe album Malevolence. Ruwe mix! |
|
Woow, meneer is over zn verkoudheid heen zo te horen, je stem klinkt fantastisch man! En wat n tyfus geile bass sound! Psyched! |
|
Thanks mate! |
|
Toffe clip!! Ik had hem ook al op Facebook geplaatst, maar daar heb ik geen reactie op gekregen... Wanneer spelen jullie nou eens in de buurt van Rotterdam? |
|
Thanks man! Nee dat is een bekend fenomeen met Nederlandse bands, de meeste mensen interesseert het niet zo. We hebben nog geen datum voor Rotterdam, maar mogelijk komen we langs met de cd presentatie over een paar maanden (?) |
|
quote: Ja dat is zeker waar, als je bijvoorbeeld supreme pain neemt, die worden ook niet op waarde geschat en in nederland in kroegen staan en niet in zalen! Hoop dat jullie het anders zal vergaan. |
|
quote: Hè fanboy ga je lekker? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Supreme Pain is een goed voorbeeld. Die gasten leveren echt enorme kwaliteit! Ik denk niet dat wij underrated zijn, we zijn tenslotte nog niet zo lang bezig en in Duitsland doen we het goed |
|
quote:Echt wel, die band moet op Neurotic!!! [Dit bericht is gewijzigd door Graftmeister op 31-01-2012 9:58] |
|
quote:Nou beter! Laat het maar weten als jullie richting Rotterdam/Dordrecht komen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |