|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou heh |
|
quote:Dat is nog niets http://bvlive01.iss.net/issEn/delivery/xforce/alertdetail.jsp?oid=21469 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Je ben nog geen echte n3rd als je geen Mozilla (of een ander "underground" browser) als browser gebruikt En het liefst een alpha "nightly build" zoals ik. |
|
quote:tja ik ben een beetje css geil... mozilla support niet alles... IE helaas wel.. dus dan maar IE REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: 101 things that the Mozilla browser can do that IE cannot. Ik weet zelf niks van CSS maar zoek maar met CTRL+F op 'CSS'. De dingen die IE ALLEEN ondersteunt komt omdat ze proprietair zijn. Het zijn GEEN open W3C standaarden. Microsift pakt W3C, zet er een eigen IE-sausje over de standaard heen en noemt het een "feature" (die vervolgens alleen IE kan herkennen) en vervolgens slaan argeloze pro-IE-webdevs aan het coden. Yeah, zo kan iedereen "innovatieve" browsers maken. |
|
quote:Nee nee nee, helemaal niet. Vervolgens zien IE web'developers' een leuke nieuwe feature in hun frontpage verschijnen die ze naar hartelust gaan gebruiken, zonder zich af te vragen in hoeverre die conform is aan de w3c standaarden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
grumbl, IE...had ik een mooie site gebouwd MET CSS alles zag er gelikt uit is er geen enkele andere browser die het normaal kan weergeven. Blijkt: overal de ";" vergeten. Ja, IE pakt het wel maar dat wil niet zeggen dat het goed is |
|
quote: ROFL@URL |
|
quote: ROFL |
|
quote: Wie graag degelijk werk levert houdt zich aan de w3c standaarden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
idd die word gegenereerde code is brol, je kan de file minstens halveren door die te wissen. zelf coderen he houd nix in voor jouw tabelletjes toch? wil ik je wat voorbeeld code opsturen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Misschien is Mozilla Composer wel iets W3C-compliant en WYSIWYG. |
|
quote: Op wie is dit een reactie? |
|
Waarom kunnen pop ups alleen gelinkt worden met buttons en images? Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote:? Hoe bedoel je dat precies. Popups worden gecreeerd door een stukje javascript code. Die functies zijn aan te roepen vanuit verschillende 'events'.. waaronder drukken op een button of een image, maar ook het laden van een pagina, het clicken van een link, het met de muis boven een plaatje hangen of zelfs het bewegen van de muis. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: De enige mogelijkheden die ik gevonden heb zijn een button- of imagelink. Kan je me eventueel een site aanraden? Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Je kan toch gewoon <A href='javascript:window.open(url)'>tekst</A> doen? edit: En zoals Helmet al zei: Je kan bijvoorbeeld de window.open() ook uitvoeren tijdens de onload van een bepaalde pagina. Dan wordt de popup getoond op het moment dat die pagina in zijn geheel ingeladen is. Maar aangezien het een JavaScript-commando is, kun je op elk willekeurig moment dat je JavaScript uit kunt voeren, een popup openen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 31-10-2003 21:06] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kan je me de code geven die in de <head> geplaatst moet worden bij een popup met tekstlink? Mijn kennis van javascript is namelijk miniem. Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Ja, dat merk ik... Als je in pagina X een tekstlink naar een popup wilt hebben, zeg popup.html, dan is die tekstlink het enige dat je daarvoor behoeft te maken. En de tekstlink maak je dus met: <A HREF='javascript:window.open("popup.html")'>tekst</A> En that's it. edit: O ja, let op de enkele en de dubbele aanhalingstekens. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 31-10-2003 21:24] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: HEEL erg bedankt voor je hulp. Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
ik zou die <a href="javascript:..."> toch vervangen door <a href="#" onclick="window.open('URL');">Linkje</a> Zullen we trouwens verder gaan in het websites-topic? |
|
ik shcop deze maar weer eens omhoog. Ik ben bezig met een form binnen een website. Opzich staat het, alleen het horizontale positioneringsverschil van het form tussen IE en FF is wel absurd veel groter dan het normale verschil. iemand een tip hoe ik dit kleiner kan maken? dit is de bewuste pagina http://www.lovedasail.com/booking.html |
|
<form style="display:inline;"> De marge van de form aanpassen is de nette manier (via de style) maar ik doe het eigenlijk altijd zo . |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |