|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
voor een grote lijst albums zonder server-side talen (zoals PHP e.d.) raad ik XML aan. Valt met bijvoorbeeld javascript in te lezen en is behoorlijk klein qua formaat. Edit: Schijt, topic van 3 jaar oud Wat bedoeld wordt met die horizontale uitlijning snap ik niet. Ik zie niet zoveel verschil tussen IE en FF. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 26-07-2006 23:12] zo kan ie wel weer |
|
ik bedoele het verticale trouwens hehe, maargoed..ik neem het maar voor lief. @babylon, open de pagina's maar een beide browsrs, dan zie je het verschil. wordt nog lekkerder met de nieuwe IE 7 strax, kunnen we drie stylesheets per pagina gaan maken. bedankt iig! |
|
welnu, ik ben opzoek naar een eenvoudige javascript counter. geen lelijke grafische counters, maar gewoon onderaan de pagina een getal dat het aantal hits aangeeft. heeft iemand hier tips voor of toevallig nog een scriptje liggen. |
|
Kan in principe niet met alleen javascript. Heb je ook iets server-side voor nodig, anders kun je het aantal bezoekers niet opslaan. zo kan ie wel weer |
|
quote:Dan zal je even moeten klooien met de marges denk ik. Ik heb even geen css reference bij de hand dus dat zal je zelf moeten uitzoeken. |
|
quote:Counters zijn zo 1998 [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 28-07-2006 16:20] |
|
quote: dat href is niet handig zo. Dan ga je bij elke klik weer naar de bovenkant van de pagina, dat wil je niet. Heb even geen zin om het testen of een andere manier erbij te pakken |
|
quote:he he ... lekker reageren op een reactie van 3 jaar geleden . Je kan voorkomen dat de pagina naar de bovenkant gaat door de onclick false te laten returnen. Dan wordt het clickevent tegen gehouden (die zorgt ervoor dat je naar de bovenkant gaat). Dus dan krijg je: <a href="#" onclick="window.open('URL');return false">Linkje</a> Dan heb je nergens last van. |
|
quote: |
|
Ik wil de open ruimte (links, boven, onder en rechts) laten verdwijnen en ben deze html code daarvoor vergeten! Staat mij alleen nog iets bij van <... top="0"> <...bottom="0"> |
|
<style type="text/css"> <!-- body { margin-left: 0px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; } --> </style> In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Bedankt |
|
Geen probleem, zoek iemand die een gaaf logo voor me kan maken Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
In HTML? |
|
ik weet niet waar ik t anders kwijtmoet dan in dit topic ik zoek een programma waarmee een klant simpel metadata aan een plaatje kan hangen ( copyright, naam v d fotograaf, titel van de foto etc) weet iemand of er zoiets is? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, Windows Zenial |
|
hey mùensen, ik zou hier binnen moeten raken, wie kan me helpen? http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/startbcc?lang=N&companyNr=0884947133 signature |
|
quote: Dat adres bestaat niet, Bart. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hmmm... de link wel signature |
|
quote: Tsja...misschien even klagen waar je de link hebt gevonden/gekregen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
quote: Ook daar kom ik niet in. Wellicht moet je ingelogd zijn? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik plots ook niet meer signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |