IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : NIEUWE gave horrorfilms ala Romero, Fulci en Raimi Vorige pagina
Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-08-2022 23:05 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

WTF

F.Jacobse
hoogbeschaafd
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-08-2022 23:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 25 augustus 2022 23:05 schreef Doodskop het volgende:
WTF

Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-09-2022 19:54 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuwe Hellraiser met medewerking van Clive Barker himself, volgende maand, 7 october. Te zien via het horror kanaal van Hulu en ongetwijfeld dan te downloaden via nieuwsgroepen e.d.

Pinhead is ditmaal een vrouw. En waarom ook niet.
Deel 3, 4, 5 etc waren allemaal kutfilms maar deze trailer ziet er wel erg gaaf uit.

Ik ben benieuwd.

bub

Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 20-09-2022 22:28 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Deel 3 en 4 vond ik eigenlijk de laatste goeie in de reeks. Deel 5 tot 8 was absolute bagger imho. De twee laatste delen ben ik zelfs niet meer aan begonnen.

The funeral is about to begin, Sir

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-09-2022 7:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Toch ook wel benieuwd. Doug Bradley als Pinhead vervangen is geen sinecure.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Bub
Usericon van Bub
Posted 07-10-2022 21:55 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2022 19:54 schreef Bub het volgende:
Nieuwe Hellraiser met medewerking van Clive Barker himself, volgende maand, 7 october. Te zien via het horror kanaal van Hulu en ongetwijfeld dan te downloaden via nieuwsgroepen e.d.

Pinhead is ditmaal een vrouw. En waarom ook niet.
Deel 3, 4, 5 etc waren allemaal kutfilms maar deze trailer ziet er wel erg gaaf uit.

Ik ben benieuwd.

En inmiddels gezien. Mijn favoriete film van het jaar.
Wanneer je de trailer hebt gezien weet je de sfeer van de film.
Jamie Clayton als The Priest (Pinhead) is uitstekend en de andere cenobites zien er gaaf en griezelig uit.
Het einde is fucking epic.

En hoewel er zeker gore in zit, verwacht geen gorefest ala Hellbound.
Visueel is de film ook een pracht om te zien.

bub

Bub
Usericon van Bub
Posted 22-10-2022 12:38 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Art The Clown zit achter een meid aan en diens broertje.

Het verhaal is simpel en van het acteerwerk moet je het niet echt hebben.
De beste acteur is zonder twijfel David Howard Thornton die Art voortreffelijk speelt. Geef die man een oscar want met zijn expressie zet hij een geniaal gestoorde horrorclown weer.

Ik heb nog wel wat kritieken op deze film maar dat doet er eigenlijk niet toe.

Extreem bloederig geweld en Art The Clown himself maken dit tot een heerlijk kijkfeest voor de ware horror fan.

bub

F.Jacobse
hoogbeschaafd
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-12-2022 19:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com