|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond hem tegenvallen, maar dat kan ook aan mijn hoge verwachtingen liggen. Wel een leuke film verder. |
|
quote: Ik krijg deze maar niet binnen; hoogstens half en dan verdwijnt de user weer om niet meer terug te keren; shared iemand deze toevallig? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Binnen en het bleek een afgeragde vhs rip; ach ja toch geinig Ik zie trouwens dat Land of the dead al op bittorrent wordt aangeboden.... Ennuh...ben trouwens érg blij The beyond eindelijk op DVD te hebben Thanks!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-07-2005 23:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: The beyond... Wat een film... Na d.o.t.d. toch wel mijn fav. horrorfilm. Maarre, op bittorrent al? Zo'n illegale opname in een bioscoop zeker. Dan wacht ik wel. |
|
quote: Niet geshared hier, maar wel aanwezig... Moet iets op te verzinnen zijn. Welk programma gebruik je? Het is overigens belabberde kwaliteit, met name het geluid... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ik weet niet of je hem al hebt, maar ik share hem... .. |
|
quote: Is het een beetje kwaliteit? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Weet ik niet, ik heb hem nog niet echt gekeken... .. |
|
Displeased doet nu ook in films, in hun laatste nieuwsbrief staan titels van Jesus Franco, ik ken het niet, misschien leuk voor de liefhebber. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En welke horrorfilm is daarna favoriet? quote: Lijkt me idd een cam versie; ik hoop wel dat Romero geslaagd af en dus niet afgeraffeld is; ik las in een filmblaadje dat de filmmaatschappij 'em per se in de zomer uit wou hebben waardoor de deadline 4 maanden vervroegd was. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2005 17:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmm, ik denk evil dead 1. Hoewel "day o.t.d." ook geweldig is. quote: Ik ben 'em toch an het proberen the downen. De meeste hits waren idd 700/800mb cam versies, ik download nu een svcd versie van 1,5 gb, ik kon het niet laten, hehe. |
|
Weinig N.O.T.L.D. hier fans volgens mij, voor mij toch het beste deel (de remake dan). Alhoewel de originele zwart/wit versie ook niet verkeerd is. 'They're coming to get you Barbara... They're coming to get you!' [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 15-07-2005 22:45] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ja, dat hoor/lees ik veel vaker. Ik heb 'em ook, natuurlijk. Maar ik vind 'em ook niet zo geweldig. Het verhaal wel, maar de uitvoering niet zo, zeg maar. 'T was dan ook z'n eerste zombiefilm, hij moest er even inkomen, hehe. maarre, tis gewoon gelukt met land of the dead. Ik heb de screener of wat dan ook binnen en de bestanden dmv een site tot nu toe tot 1 file voor elkaar gekregen. Morgen maar ff proberen te branden. Ik heb van het begin al iets gezien. Het bleek al meteen, dat de zombies een stuk "slimmer" zijn. Ik zag een pompbediende zombie reageren op zo'n kabel bij de pomp, waarbij een bel gaat als een auto eroverheen rijdt. In dit geval was het een andere zombie, die er overheen loopt, hehe. Verder zeg ik maar niets. Tis wel klein beeld, ook niet zo scherp. Dus ik weet niet, of ik de film wel helemaal al ga kijken. In de bioscoop lijkt me een stuk gaver. Als hij daar al gaat draaien. |
|
quote: Is dat echt jouw hoofd? Gaaf... |
|
22 days after ofzo hele gave film |
|
28 days later aap! |
|
Zo aap is AndreV niet...wel erg ontopic...28 days later is door Boyle bedoeld als hommage aan de Living dead trilogie en heeft aan de basis gestaan voor de remake van Dawn of the dead en de hernieuwde zombie-intersse. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
i know...en er moet meer van dat soort shit uitkomen! wat ik bedoelde dat ie of even dit topic had moeten lezen, waar de film al eerder in genoemt wordt, of even had moetn googlen voor de juiste naam... |
|
Hiep hoi! Zaterdag naar de bioscoop om Land of the Dead te kijken. Hij staat al een tijdje op m'n harde schijf en het me is zowaar gelukt om maar een paar stukjes te kijken, hehe. Nog 2 nachtjes slaapjes doen. |
|
Hij is vandaag toch al in de bioscoop? Alleen kut dat hij hier niet in de buurt draai! .. |
|
quote: Ja, klopt. Maar vandaag ging niet lukken. Morgen ook niet, maar zaterdag welllllllll!!1 |
|
Goed topic! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zojuist wakker geworden met de dvd-rip van Land of the Dead. Hij heerscht, maar over het acteerwerk ben ik wat minder te spreken... Niet dat het iets uitmaakt, zombies overal maken een hoop goed. Als je kickt op splatter & gore en de rest niet zo belangrijk vind is ie goed te doen. Persoonlijk ben ik wel van mening dat de remake van DotD (meer spanning) beter is dan deze van Romero zelf. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |