|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze krijgen van mij het voordeel van een twijfel |
|
Huh, het is gewoon 3 dagen hoor! |
|
Ja idd! |
|
Nou! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Weer 2 nieuwe bands bevestigd Asphyx Dornenreich Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Oud nieuws, maar wel nieuws hier op zware metalen |
|
Allemaal nog niet heel erg overtuigend... |
|
Trollfest en Wormed ook bevestigd. |
|
Wormed. Beterrrrr. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+ Nasum !! |
|
Tsjakka! |
|
Ik begin ernstig te overwegen om te gaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb trouwens mijn kaartje al inclusief tshirt en Milking The Goatmachine - Seven... A Dinner For One |
|
Nasum beter! [Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 25-11-2011 18:24] |
|
Toegevoegd: - Internal Suffering - Dawn of Disease |
|
Toegevoegd: - Suicide Silence - Ingested - Marduk - Whitechapel is weer geschrapt van de lijst. |
|
Toegevoegd: Aborted Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Jaja, supergaaf enzo. Heeft iemand trouwens de DVD van 2010 besteld? Ik heb die namelijk nog steeds niet binnen en ik vraag me af of andere die wel al binnen hebben. |
|
Toegevoegd: Suffocation Riger Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Allebei gave bands |
|
Toegevoegd: Carnifex Agrypnie Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Iemand? Persoonlijk via facebook, het oude emailadres en berichten versturen via de site geven mij niks. Heeft er iemand tips? Want ik heb nu dus betaald terwijl ik niks krijg toegestuurd. |
|
quote: Schandalig zeg. Wat heb je ervoor betaald? Storneren via de bank zal wel niet kunnen? 100% anti-Kvelgeest |
|
Je kunt even op de site van Blastcorps promotions naar het telefoonnummer zoeken, die organiseerden Deathfeast en die dvd. Verder aanwezig in Hunxe met de Goddess kraam |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |