|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Ze krijgen van mij het voordeel van een twijfel      | |||||||||

| 
 | 
 Huh, het is gewoon 3 dagen hoor!  | |||||||||

| 
 | 
 Ja idd!  | |||||||||

| 
 | 
 Nou! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.  | |||||||||

| 
 | 
 Weer 2 nieuwe bands bevestigd Asphyx Dornenreich Never have so many sacrificed so much for so few  | |||||||||

| 
 | 
 Oud nieuws, maar wel nieuws hier op zware metalen      | |||||||||

| 
 | 
 Allemaal nog niet heel erg overtuigend...  | |||||||||

| 
 | 
 Trollfest en Wormed ook bevestigd.  | |||||||||

| 
 | 
 Wormed. Beterrrrr.  | |||||||||

| 
 | 
 + Nasum !!  | |||||||||

| 
 | 
 Tsjakka!  | |||||||||

| 
 | 
 Ik begin ernstig te overwegen om te gaan.  | |||||||||

| 
 | 
 Ik heb trouwens mijn kaartje al inclusief tshirt en Milking The Goatmachine - Seven... A Dinner For One  | |||||||||

| 
 | 
 Nasum beter!    [Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 25-11-2011 18:24]  | |||||||||

| 
 | 
 Toegevoegd: - Internal Suffering - Dawn of Disease  | |||||||||

| 
 | 
 Toegevoegd: - Suicide Silence - Ingested - Marduk - Whitechapel is weer geschrapt van de lijst.  | |||||||||

| 
 | 
 Toegevoegd: Aborted Never have so many sacrificed so much for so few  | |||||||||

| 
 | 
 Jaja, supergaaf enzo. Heeft iemand trouwens de DVD van 2010 besteld? Ik heb die namelijk nog steeds niet binnen en ik vraag me af of andere die wel al binnen hebben.  | |||||||||

| 
 | 
 Toegevoegd: Suffocation Riger Never have so many sacrificed so much for so few  | |||||||||

| 
 | 
 Allebei gave bands      | |||||||||

| 
 | 
 Toegevoegd: Carnifex Agrypnie Never have so many sacrificed so much for so few  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Iemand? Persoonlijk via facebook, het oude emailadres en berichten versturen via de site geven mij niks. Heeft er iemand tips? Want ik heb nu dus betaald terwijl ik niks krijg toegestuurd.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Schandalig zeg. Wat heb je ervoor betaald? Storneren via de bank zal wel niet kunnen? 100% anti-Kvelgeest  | |||||||||

| 
 | 
 Je kunt even op de site van Blastcorps promotions naar het telefoonnummer zoeken, die organiseerden Deathfeast en die dvd. Verder aanwezig in Hunxe met de Goddess kraam   | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | 
|  | Index / Concerten |  |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |