|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Toegevoegd: Cephalic Carnage Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Toegevoegd: Severe Torture Farsot Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Yes, Severe Torture! |
|
Nou, yes zeg. Pfff. Ik luister nog liever naar de kletterende geluiden op de porseleinen troon die mijn buurvrouw produceert, dan ook maar een halve milliseconde naar de audiosonische diarree van de bands op dit festival Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:O. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Het bevalt u niet? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Even normaal doen tegen Marduk en Exodus. Voor de rest geef ik je gelijk. |
|
quote: Als je niet van metal houdt, huil dan lekker op de porseleinen troon van je buurvrouw verder |
|
quote: Ga toch fietsen naar pinkpop. |
|
quote: Inquisition, hallo?! Wil je muilperen? |
|
quote:Oei, sorry man. Had ik niet gezien. Inquisition is ook goed. Maar die zie ik liever in een zaaltje zoals de Gloppe. Het valt mij opeens op dat ze telkens een Death Feast- en een niet Death Feastband aankondigen, als ik het topic zo doorblader. Klopt dat zo ongeveer, Death Feastveteranen? |
|
Hoe moet ik dit concept zien, drie festivals in drie landen waar dezelfde bands spelen? Dus al die bands moeten heen en weer worden gereden? Wat een logistiek verhaal... Of is dat de verantwoordelijkheid van de bands zelf? |
|
quote: Het festival duurt 3 dagen dus de bands die de ene dag op de ene plek staan, staan de dag daarna op de andere plek. Logistiek gezien niet heel anders dan gewoon een tour dus. Neem aan de verantwoordelijkheid van de bands dus (die naast deze 3 gigs ook vaak gewoon op tour zijn) en misschien voor een enkele ingevlogen exclusieve artiest de verantwoordelijkheid van Extremefest! Ze doen het redelijk 50/50 qua Death Feast en non-Death Feast namen idd. Snap de keuze wel en vind dat ze het festival vooralsnog mooi vorm geven. Volgens mij zitten ze nu ongeveer op de helft vd namen dus zal nog wel een hoop leuks bij komen. |
|
Ik vroeg me dat af omdat het iets van 20 bands zijn die op alle drie dagen spelen, of zie ik dat verkeerd? Dat zijn dus alleen al rond de 80 bandleden + ongetwijfeld datzelfde aantal nog eens (of nog meer) met aanhang, roadies, management. Plus alle instrumenten en handel, dat zijn een paar bussen vol hehe. Maarja misschien is het de bands' verantwoordelijkheid en dwaal ik al weer af . |
|
Gewoon een minitour op 3 lokaties. En ja, ongeveer de helft is Deathfeast materiaal. Ik ben er alsnog tevreden mee. Van de niet-Deathfeast namen staan ook een paar gave bands. |
|
Veel bands zijn gewoon op tour hoor en doen om deze festivals heen nog meer shows. En een paar zijn ook exclusief natuurlijk. |
|
Volgende bands zijn weer toegevoegd: Helrunar All Shall Perish Darkened Nocturn Slaughtercult Desaster Condemned Rectal Smegma Malignancy Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Extremefest kan dus nu al beginnen zoeken naar een vervanger. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat bedoel je? |
|
Dat het festival over enige tijd op zoek kan gaan naar een nieuwe aanvulling voor de affiche. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
... aangezien men All Shall Perish heeft geboekt. 100% anti-Kvelgeest |
|
Afwachten op de running order, aangezien ik enkel op de zaterdag kan. an evil incarnation of DEATH! |
|
Aanwezig met de Goddess merch stand, partyparty |
|
Ze hadden gezegd dat de party tent zou blijven zoals het is, dus dat is tenminste heel goed nieuws |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |