|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mij hoeft het niet op tv te komen, aangezien de meeste metal clips en optredens op het internet te vinden en anders heeft iemand het wel op cd/dvd. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: He!!!!!....en Rockbitch natuurlijk, er moet wel wat te neuken zijn voor die gasten |
|
crap [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-10-2002 21:17] |
|
Al die met goud beladen negers die heen en weer springen is toch gaaf man! Lekker rappen over je sletjes en hoertjes en vechten tegen de kracht en zo. Af en toe onderbroken door een nummer van de nieuwe Milli Vanilli's: Britney Spears e.a. Lang leve tv voor de achterlijken, |
|
En ik had goed gezocht!!! maarja, ik zie het al: "metal terug op TV" aanhalingstekens.... die zoekmachine kijkt nogal letterlijk !!!! nm... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
hierbij een linkie naar een site waar je leuke filmpskes kan d/l, die meestal ook gewoon van tv afkomen..... kijk bijv. slayer - south of heaven, dan zie je dat ze het nile-decor hebben www.metalvideos.net |
|
misschien ben ik een beetje dom, maar waar moet je dan precies op klikken om te downloaden? Ik zie namelijk alleen maar een lijstje... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: ja anders krijg je weer dat allemaal die top40 mongooltjes metal gaan luisteren :S Thou blessed by night |
|
|
|
quote: Haha, ik was er nog bij toen ze die warwick op dynamo in de bagger douwde I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hahahaha, lijkt me echt te gek. Oud Vuil. |
|
Ach, de kwaliteit zal dan toch wel weer fuck worden met veel nu-metal. Zoals de "goeie ouwe tijd" met headbangersball, monsters of rock en Rockpalast op WDR wordt het toch niet meer. En zelfs de radio besteed er al geen aandacht meer aan, laat staan televisie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:boeiend heb je weer wat om te schoppen |
|
Metal To The Metals!!! fuck TV, metal to the f'n metals eens te meer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: thanx die doet ut idd wel! nou hoef ik geen metal meer op TV If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |