|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Van teletekst quote: Het is natuurlijk logisch om je land te verdedigen, maar het "... en zeer effectief ..." stukje is wel een beetje zorgwekkend (voor de Amerikanen). Zouden ze hiermee bedoelen dat ze zeker hun chemische/biologische wapens gaan gebruiken ? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 02-10-2002 13:02] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik geloof ook niet dat ze die wapens hebben, ik sluit het alleen niet uit. Ik geloof wel dat ze de beschikking hebben over grote hoeveelheden chemische wapens. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Denk je? Saddam is wel lomp, maar hij is natuurlijk niet geheel achterlijk. Als je als klein land (op wereldschaal) kernwapens tegen een wereldmacht als de VS gaat inzetten, is dat toch eerder een zelfmoordpoging dan een tactische zet. Touché, pussycat! |
|
Nee, eigenlijk weet ik het niet. Punt is dat ik niets weet; zekerheden vallen weg in deze tijd. Ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren; Saddam heeft acht stand-ins en is voor het eerst sinds vier jaar vorige week zelf in het openbaar gesignaleerd (krankzinnig James Bond verhaal). Wat Amerika gaat doen weet ik niet, en ik zie de toekomst persoonlijk somber in (wat die toestanden betreft), mede door het feit dat dus oude zekerheden wegvallen. |
|
Dat ging ik net zeggen. Als die gast terminale kanker (is gemeld) EN een nuke heeft dan kan 'ie bijvoorbeeld wachten tot een 10000-man sterke US force rond Baghdad zit en dan z'n nuke inzetten tegen ze. Wat gaat de VS dan doen? Eerst terugtrekken en dan terug nuken? |
|
Ik zie het er nog van komen dat de VS en Engeland uit de VN stappen |
|
quote:... dus ben jij ook zo blij met normen-en-waarden-caravaan van Balkenende? Touché, pussycat! |
|
quote:Andere zekerheden zoals 'er komt geen wereldoorlog'. Die komt er dus wel, misschien. Op deze manier. |
|
quote: Wat als ie ze nuked op eigen grond gebied? Zeg maar een groot Amerikaans kamp in de Irakese(sp?) woestijn? Dat is natuurlijk heel anders als ie een nuke op Amerikaans grondgebied gooit... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het gaat om het feit DAT Saddam uberhaupt nukes gebruikt. Trouwens: ik kan mij herinneren dat Goerge Bush Sr. in een speech ten tijde van Desert Storm zei "our response will be swift and nuclear" indien hij al chemische en/of biologische waperns zou gebruiken tegen de geallieerde coalitie. Dusch...my guess is this time he wont give a fuck. |
|
Nou, aan de ene kant hoop ik gewoon dat er eens iets gebeurt, nog liefst met de Amerikanen en dan de ganse bol voor de kloten, kunnen we tenminste met een propere lei beginnen... Maar da's off-topic, laat het hen maar uitvechten! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:Zo werkt dat dus niet he. Enig idee hoe dicht bij Irak is? Enig idee wat voor een invloed het op de economie zal hebben als er oorlog uitbreekt? Enig idee hoeveel Nederlanders die kant op gestuurd kunnen gaan worden (want ja, onze @#(%#@*% regering heeft de kant van de VS gekozen)? Ver-van-m'n-bed-mentaliteit! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wat saddam moet doen is trachten israel bij de strijd te betrekken. hierdoor worden mogelijk ook ander arabische landen bij het conflict betrokken waardoor de srijd vele malen moeilijker zal zijn. maar ik hoop maar dat de eerst bom van de amerikane raak zal zijn zodat deze ellende snel voorbij zal zijn. |
|
quote: Ze zouden eruit gegooid moeten worden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: beetje net als tijdens de Koude Oorlog, de amerikanan maar bang zijn voor de russen, terwijl het meerdendeel van hun wapenarsenaal nep was. |
|
Het smerige van de VS is dat ze hard roepen dat Irak geen chemische wapens mag hebben of ontwikkelen. Maar wat doen ze zelf????? Ik weet zeker dat de VS zelf genoeg chemische wapens heeft en ook constant ontwikkeld. |
|
Het probleem is alleen dat Amerika zijn wapens niet zo snel tegen ons zal gebruiken en je het bij Irak niet weet wat ze gaan doen met hun wapens. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: als ze van de vn geen toestemming krijgen doen ze het toch, dus wtf doen zulke landen nog in de vn?? |
|
quote: Dan zet hij ze op een strategische manier in, wat niet gezegd kan worden van amerika zo'n 55 jaar geleden... |
|
quote: Voor mijn part werkt het zo wèl en gooien ze een atoompje op mijn kop! Als het maar gedaan is, begin heel dat ziek gezeik van die grootmachten gewoon beu te worden... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Weet je het intresseert me eiggenlijk niet echt, zolang er hier maar niks van te merken is |
|
quote: Waarom post je dan , nu ja... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:ik verveel me en moest dringend eens iets nutttg zeggen |
|
Hopelijk schoppen ze de kont van die hypocriete Amerikanen en hun walgelijke manipulerende buitenlandse beleid. |
|
als er maar niet genuked word. mijn grootste angst. Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |