|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Greycloakje => Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
En laten we die ene niet vergeten op de hak-fabriek die die kutpotten maïs produceerd Ik, Wil Schuurman |
|
Ach, ja. Ik ben vergeten de samenstelling van de passagiers erbij te vermelden. Allemaal Israelische regeringsfunctionarissen, natuurlijk. |
|
quote: idd. Bij Noord korea, die in principe gewoon keihard zeggen: "Wij gaan NU nog meer atoombommen maken", doen ze niks. Maar Irak krijgt de volle laag. Noord Korea zal wel geen olie hebben. |
|
En dat terwijl Noord-Korea gevaarlijker is dan Irak. Noord-Korea is technologisch gezien een stuk verder dan Irak. Bazzio Attacks!!! |
|
Oh een oorlog tegen N-Korea komt er wel hoor, wanneer de Amerikanen hun ruimteschild hebben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ruimteschild is tegen intercontinentale raketten. Die heeft N-Korea niet. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ha, dat is pas echt weggegooid geld. Als er een massale aanval zou komen zouden ze er vast wel eentje tegenhouden maar er zullen er veel meer doorheen breken. weer zo een prestige project. Maar ik denk niet dat Noord korea iets zullen doen anders kan China wel eesn lastig gaan doen en die kunnen gebrek in techniek wel goedmaken door aantallen. |
|
quote: Ik ga wel op de noordpool wonen ofzo. |
|
quote: Er was toch pas geleden een rel met Japan omdat Noord-korea een raket had afgevuurd die over Japan heeft gevlogen? Is dat geen intercontinentale raket? |
|
quote: eeh, die is aan het wegsmelten door het broeikaseffect. Neem dan de zuidpool. (bijkomend voordeel: geen ijsberen op de zuidpool). |
|
quote:Als je lang genoeg wacht krijg je vanzelf overal sneeuw, i.v.m. nucleaire winter. iedereen blij, allemaal een sneeuwpop maken! quote:Nope, intercontinentaal is precies wat de naam al zegt, en Korea en Japan liggen dicht bij elkaar, relatief. quote:Die gaan eerder weer, net als in jaren '50, de Noord-Koreanen weer helpen tegen de V.N. danwel yanks. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dan hebben ze nog ongeveer zeven keer die afstand nodig om Amerika te bereiken. DAt ruimteschild word een stationair schild om het Amerikaanse continent te verdedigen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
De VS gaat Irak aanvallen omdat ze massavernietigingswapens (leuk scrabble woord)hebben. Mogen wij dan de VS aanvallen. |
|
ik hoop dat Zweden, Noorwegen, Finnland neutraal blijven, want als er oorlog uitbreekt en Nederland gaat dom doen ben ik hier weg. |
|
Een oorlogje is misschien wel goed, dan kan Europa weer als machtigste continent uit de assen herrijzen. Lijkt me een stuk beter dan Amerika of terroristische landen die nou de macht hebben of beginnen te krijgen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Das waar, maar Europa is nog niet eensgezind en we zullen vast weer met hangende pootjes Amerika helpen. |
|
quote:Niet als het volk er niet mee eens is. Zover ik nu weet is het grootste deel van het volk voor neutraliteit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan word je 1 van de 100000en vluchtelingen die nergens binnenmogen. Of je denkt toch niet dat Scandinavië ons met open armen gaat verwelkomen? [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 31-12-2002 17:13] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tegen die tijd heb ik al een huis daar |
|
Ik ga dan gewoon naar Zwitserland. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik blijf dan gewoon thuis. |
|
Kom op mensen, vechten we niet mee tegen 'de as van het kwaad'? *ff foto bij gezet* [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 31-12-2002 17:18] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
vecht mee, begin in je eigen dorp |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |