|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het duurt nog lang, maar de eerste 5 bands voor ProgPower 2012 zijn inmiddels bekend. Het worden allemaal exclusieve clubshows in Nederland in 2012. VANDENPLAS (ger) NIGHTINGALE (swe, met Dan Swano) THE LEVITATION HEX (aus, met leden van Alchemist en Alarum) FRACTURE (aus) EMPTY YARD EXPERIMENT (dubai) www.progpower.eu |
|
Aanwezig |
|
Men is er zéér vroeg bij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dan kan men hier eerder en vaker blaten dat het programma kut is. Niks mis mee trouwens met een vroege aankondiging. En verder wat Muti zegt wat betreft het ermee doorgaan. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-11-2011 22:59] |
|
nightingale... dat is misschien nog wel leuk ! ff in de gaten houden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Toegevoegd aan de line-up, BOREALIS uit Canada, ook dat wordt een exclusief optreden in Nederland. Wensen we jullie voor nu een goed uiteinde en zeer voorspoedig 2012. ProgPower Europe organisatie www.progpower.eu |
|
Helaas heeft FRACTURE(aus) afgezegd. Het goede nieuws is dat we ANUBIS GATE (DK) aan de line up hebben toegevoegd: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Lijkt me kwalitatief wel een verbetering. |
|
Het was niet echt een vervanging (we wilden AG toch boeken), maar een hoop mensen vroegen ernaar. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 16-02-2012 10:38] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Na hun uitstekende optreden in 2009 keert het Franse AKPHAEZYA terug. Het nieuwe album komt deze maand uit, houd de recensies in de gaten. En ook dit wordt voorlopig het enige optreden dat ze zullen verzorgen in Nederland in 2012. |
|
Het Noorse ØRKENKJØTT zal het festival openen op de vrijdag. Denk aan Opeth, Tool met black metal invloeden. Luistert u zelf maar anders: http://www.nordicrecords.no/forside/artister/orkenkjott/ www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Toegevoegd: UNEVEN STRUCTURE (Frankrijk) SHATTERED SKIES (Ierland) |
|
Zeg René, Be'Lakor op ProgPower 2012?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Kaarten zijn weer binnen. http://www.progpower.eu lijkt niet meer te werken maar is veranderd in http://www.progpowereurope.com/ [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-07-2012 11:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:de .eu site werkt hier nog wel hoor. Tof dat je er weer bij bent! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hier zijn ook de kaartjes binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hulde trouwens voor het nieuwe ticketsysteem. Nu eindelijk gelijk je tickets binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Line-up compleet, kaartverkoop loopt goed, wederom veel bezoekers vanuit vele landen, waaronder dit keer o.a. USA, Australië, Nieuw Zeeland en de Oekraïne. Ticket systeem is inderdaad nieuw, we hebben daar een goede deal over kunnen afsluiten omdat we bezoekers niet willen opzadelen met te hoge servicekosten. Check alle details op www.progpowereurope.com |
|
|
|
Kaartverkoop loopt goed, wederom verwelkomen we een zeer internationaal publiek, met dit jaar bezoekers uit o.a. Litouwen, Oekraine, Zuid-Korea, Australië, USA en Nieuw Zeeland. Weekendkaarten zijn reeds via de website te verkrijgen, dagkaarten gaan volgende week zaterdag in de verkoop. Het worden dit jaar in ieder geval bijna allemaal exclusieve optredens in Nederland, dus wees er bij. Check out alle details: http://www.progpowereurope.com |
|
Dagkaarten inmiddels te verkrijgen via www.progpowereurope.com/tickets |
|
Prijsvraag hier op ZM, win een shirt: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/23716/Win-een-ProgPower-shirt.html [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 28-09-2012 10:39] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Als iemand John Sanders (nick name Doug Steele ) van Alarum tegenkomt, doe m de groeten van me When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En van wie moet ik de groeten doen? Fusion, of je echte naam? (die ik niet weet) Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Van 'Fusion' haha, ik ken m verder niet echt hoor, maar via een metalgitaar georienteerd forum nodigde ie me uit om te 'hang outen'. Ik ga echter niet en t is ook niet in de buurt van waar wij wonen (alhoewel de afstand voor een Ozzi ws niets is haha), vandaar When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |