IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ProgPower Europe 2012 (5, 6 & 7 oktober 2012) Vorige pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 05-10-2012 12:17 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuk, die kerel zal wel verbaasd zijn als hij van 10 mensen daar de groeten krijgt van Fusion. Ik zal hem ook wel de groeten doen, mocht ik hem toevallig tegen het lijf lopen! Over een paar uur die kant op!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2012 12:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

ivm werk moet ik helaas de vrijdag missen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 05-10-2012 12:27 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Dat betekent dus zaterdag en zondag extra uit je dak gaan!
Ik moet de schade van het missen van vorig jaar ook nog inhalen.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2012 12:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aangezien ik maandag weer moet werken, omgeving Deventer, zal ik zondag ook wat rustig aan moeten doen.

Mijn weekend:

Vandaag tot ongeveer 2uur 's nachts werken
paar uur slapen.
Twee dagen Progpower.
Terugreis en met wat geluk nog 2 of 3 uur slaap pakken.
Maandag 06:00 weer aan het werk.

Ik zal maandag wel lekker fit zijn.

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 09-10-2012 16:20 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Het zit er weer op, na het ongeval verleden jaar geen makkelijke editie om op poten te zetten. Maar we zijn blij dat we het weer opgepakt hebben en het was vanuit de organisatie gezien een geweldige editie. Iedereen die is geweest bedankt, hopelijk tot volgend jaar, 4, 5 en 6 oktober 2013!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-10-2012 16:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Helaas Circus Maximus moeten missen ivm werk.

Akphaezya was gelukkig voor mijn 2012 bezoekje een meer dan waardige afsluiter.
Vorige keer dat ze speelden ben ik niet op PP geweest dus blij dat ze nogmaals een bezoekje mochten brengen.

Geniale band.

Daops
Usericon van Daops
Posted 09-10-2012 20:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ben ook weer een beetje terug op aarde. Was een geweldige editie! Persoonlijke favorieten: Heaven's Cry, Thurisaz, A Liquid Landscape, Atlantis en daar net iets boven Akphaezya

En alweer bezig met volgend jaar

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

DecomposingBitch
Schwa
Posted 10-10-2012 12:08 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Was een mooi weekend.
Hoogte punten:
Orkenkjott (zanger in de pyjama)
Liquid Landscape (ook al was het niet echt iets nieuws, wel lekker)
Shattered Skies (lekker energiek)
Uneven Structure

Minpunt blijft altijd Heineken bier en vooral toen de Bud op was...

De B&B is alweer gereserveerd voor volgend jaar!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-10-2012 17:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2012 12:08 schreef DecomposingBitch het volgende:
Minpunt blijft altijd Heineken bier en vooral toen de Bud op was...

Jammer dat ik Bud amper beter te drinken vind dan Heineken.

Scheelt dat ik zondag toch aan de cola moest ivm terugreis.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 11-10-2012 10:42 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tja, kiezen uit 2 kwaden... Dus dan maar Bud. Krijg ik iig niet zo'n hoofdpijn van.
En aan het aantal blikken ander bier buiten te zien waren meerdere mensen niet zo heel blij met Heineken.

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 11-10-2012 12:42 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Helaas is Heineken de huisleverancier van Sjiwa en komen we daar niet onderuit. Maar we nemen het mee en proberen volgend jaar meerdere soorten bier aan te bieden indien haalbaar.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-10-2012 17:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 12:42 schreef renejanssen het volgende:
Helaas is Heineken de huisleverancier van Sjiwa en komen we daar niet onderuit. Maar we nemen het mee en proberen volgend jaar meerdere soorten bier aan te bieden indien haalbaar.

Gaat je vermoedelijk niet lukken, tenzij het in de vorm van speciaalbier op fles is.
Dan nog moet je, als ik het goed heb, kiezen uit bieren die door de Heineken holding worden aangeboden. (Heineken contract betekent bijvoorbeeld ook Jilz aanbieden en Pepsi cola).
Die contracten met zijn doorgaans redelijk bindend voor het aanbod in een horecagelegenheid.

Beter gewoon, zoals voorheen, lekker de aandacht besteden aan wederom een fijn programma. Die twee dagen Heineken overleven we ook wel weer.

Wat betreft nuttigen van eigen drank:

Persoonlijk zou ik dat op het terrein van Sjiwa niet toestaan. Het verbaasde mij nogal dat je gewoon met eigen drank aan de tafels kunt gaan zitten.
Aan de ene kant wel tekenend voor het ontspannen sfeertje op PP, wat ik bijvoorbeeld ook terugzie in het 'geen probleem zolang je mensen niet tot last bent' fotobeleid, maar het is natuurlijk wel keihard inkomstenderving.

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 11-10-2012 20:07 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Blijft altijd lastig dat eigen drank verhaal. Maar als we het gaan verbieden dan moeten we daar strenge controle op uitvoeren, ben bang dat mensen dan naar parkeerplaatsen gaan of naar het nabijgelegen park. Ik weet niet of dat de sfeer ten goede komt. Maar het klopt dat het inkomsten scheelt.

Maar kwa programmering blijven we vasthouden aan het concept, bekende bands afgewisseld met onbekende talenten, verdeeld over verchillende muziekstijlen met raakvlakken aan de progmetal. De interesse is groot dus dat gaat wel weer goed komen.

faceless
Usericon van faceless
Posted 12-10-2012 0:11 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

ben erg benioeuwd naar the levitation hex , hoe was dat live ? helaas heb ik dit jaar wederommoeten missen,toch weer eens zien dat ik volgend jaar mee kan pakken, blijft toch wel een uniek festivalletje.

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 12-10-2012 16:48 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

The Levitation Hex ligt echt in het verlengde van ALCHEMIST en is live lekker strak. Erg jammer dat hun album officieel nog niet uit is in Europa, waardoor weinig mensen ze kennen. Plaat komt begin volgend jaar volgens mij officieel uit via een Duits label.

[Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 12-10-2012 16:49]

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 12-10-2012 16:48 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Maar liefhebbers van ALCHEMIST moeten dit dus echt in de gaten houden.

[Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 12-10-2012 16:50]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com