|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe is de nieuwe in vergelijking met King of all kings? |
|
quote: Anders. Ga hem luisteren dan. |
|
Lekker informatief, heb de download maar aangezet, ben benieuwd. |
|
Ja, weet idd ook niet, vond de songs/riffs op die laatste 2 niet zo vet, dus hoopte eigenlijk dat je zoiets zou zeggen als ja lijkt erop of nee, doe geen moeite. |
|
Beter dan koak word het sowieso niet meer. |
|
Ik post mijn bevindingen straks, na het luisteren. |
|
Ik moet zulke cd's toch meestal wel even een paar keer luisteren voordat ik een oordeel klaar heb. Ik vind alleen de productie weer een beetje jammer. |
|
Ik kan na een keer luisteren wel zeggen of ik het boeiend genoeg vind om het vaker te luisteren, om alle details te ontdekken zeg maar. Heeft me met bv. die laatste Exmortem ook een behoorlijke tijd gekost, maar wereldplaatje dat. |
|
quote: Laat me raden je hebt een stopwoordje. |
|
Op internet wel. |
|
quote: Laatste Exmortem, een "vergeten" plaat is dat, verdient veel meer erkenning. IJzersterke songs met kop en staart en een gave sfeer. Ben erg benieuwd naar Phoenix... ik hou wel van platen die niet na de 1e luister beurt al hun geheimen prijsgeven. Denk dat ik gewoon de plaat ga kopen om het thuis te ondergaan. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Foei, lekker hoor, dat Phoenix Amongst the Ashes! Raast en tiert en WAAARGH! Scherpe analyse in de ZM-review, allemaal net wat beter dan het voorgaande werk (zo op het tweede gehoor) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ondanks dat ik Phoenix amongst the ashes een sterk album vind gaat mijn voorkeur toch echt uit naar I, monarch en Fury & Flames. Phoenix amongst the ashes is nog steeds erg extreem en misschien zelfs meer riff-gedreven dan de voorgaande twee albums maar mij is het allemaal te hectisch en te chaotisch. Het grootste probleem hier heb ik eigenlijk met het drumwerk. Voor mijn smaak is dat te gefragmenteerd. Nooit trekken de blast stukken eens lekker lang door. Het is vaak de ene fill na de andere. Phoenix amongst the ashes is een woeste orkaan van geweld die zo intensief is dat ik er gewoon niet vaak naar kan luisteren. En hoewel het allemaal erg gaaf is zet ik gewoon liever een wat minder onrustig/nerveus album op. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zo, deze heeft een flinke schop nodig. Nieuw liedje: http://decibelmagazine.com/blog/2015/6/2/streaming-hate-eternal-pathogenic-apathy En awesome artwork voor de nieuwe plaat Ik trek hem goed |
|
Dat is weer een lekkere bak tyfusherrie! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Verdomd goede nieuwe track! Het drumwerk van nieuweling Chason Westmoreland is een stuk vloeiender dan het spel van zijn voorganger Jade Simonetto die zelden een ritme lang aanhield. Een stuk minder druk dan het materiaal op het furieuze Phoenix Amongst the Ashes, zo te horen. Sterke productie ook! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-06-2015 19:45] |
|
Te gek nummer! En mooi hoes. bub |
|
Nooit posters van kunnen maken. En nu gaan we vegen |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/32241/Hate-Eternal-brengt-Infernus-update.html vet nieuw nummer hard en catchy signature |
|
En een nieuwe track: http://lambgoat.com/features/259/Hate-Eternal-Zealot-Crusader-of-War-song-premiere The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Effe een schop voor dit topic Nieuwe album rommelt lekker goed door. Al met al wel wat meer focus dan het vorige album. Daar wilde het nog wel eens in een grote geluidsgolf verzanden imo. |
|
|
|
Nieuwe album is wel fijn, lekkere brute nummers hier en daar, beter dan de gemiddelde death metal van tegenwoordig. Maar heb toch maar even king of all kings er achteraan geluisterd. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |