|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
I monarch.torrent moet nog 1.5 uur, dus mijn mening komt nog |
|
quote: Toegegeven, I Monarch stampt behoorlijk,vrij standaard maar degelijk.... maar Conquering the throne blijft ook mijn voorkeur wegdragen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:De cd hadden ze beter suffer dan suf kunnen noemen. De muzikanten kunnen wel spelen maar het komt op mij over als een over het paard getilde Morbid Angel kloon. Een kloon van een band die z'n laatste cd's niet had hoeven maken omdat ze niks toevoegen. De productie(met name de drums) klinkt wel lekker, maar het blijft eenheidsworst Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Derrek weg godverdomme Dat had ik dus echt niet verwacht. Zwaar balen dit. Zal mij benieuwen wie zijn vervanger wordt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik denk niet dat die komt of er is.. die kerel was vrijwel Hate Eternal. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Of Tim Yeung moet weer zin hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zou fijn zijn ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tony, Barker |
|
Ja wat doet die Barker tegenwoordig behalve dik en kaal zijn? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hij zit wel bij één of andere band. Ik weet niet hoe het heet. Ik heb ook nog maar 1 nummer van ze gehoord heel lang geleden, maar hij speelt daar niet echt op de manier die je van hem zou verwachten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En Yeung in die band met Dino an Fear Factory. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Je bedoelt Lock Up? Die band ligt ook op z'n gat volgens mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee was iets anders. Dat weet ik nog wél ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
**Edit: nevermind, statement op Roddy zn forum gevonden.. Raar, aangezien hij die geruchten een maand geleden nog tegensprak en zelfs belachelijk maakte... quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 28-03-2006 13:59] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nogmaals godverdomme....... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Barker zit bij dust.Ik denk dat iemand als roddy een veel afwisselendere band moet zoeken.stuk technischer.zou ik een vooruitgang vinden |
|
oeh ja idd!! als ie toch alle tijd heeft |
|
even mailen FRNK!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Toen KoAK net uit was eens gekocht, na een paar keer luisteren ook weer verkocht. |
|
@JB; niet nodig [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-03-2006 14:34] |
|
hij schijnt een project te hebben met alex webster |
|
hmm |
|
ghmmm? |
|
Roddy?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |